Nieuw seizoen Torchwood bevestigd

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Ru_Piraatje
  • Onderwerp Auteur
07 juni 2010 22:13 #19910 door Ru_Piraatje
Nieuw seizoen Torchwood bevestigd werd gestart door Ru_Piraatje
Bijna een jaar na het geweldige Torchwood: Children of Earth is er eindelijk duidelijkheid over de toekomst van de Doctor Who-spinoff. Er wordt op dit moment gewerkt aan een nieuw seizoen.

Voor de nieuwe serie werkt de BBC samen met de Amerikaanse zender Starz. Deze samenwerking zorgt ervoor dat Torchwood ook hun vertrouwde omgeving Cardiff verlaat en over de hele wereld reist. Het nieuwe seizoen gaat uit 10 afleveringen bestaan. Eve Myles en John Barrowman hebben allebei hun medewerking weer toegezegd en Russel T. Davies zal het grootste gedeelte van de scripts weer schrijven.

Wow... dit was nieuws waarop ik al een hele tijd zat te wachten. Mijn dag is weer goed :D .

Bron: BBC Pressoffice

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Meer
07 juni 2010 23:41 #19911 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Nieuw seizoen Torchwood bevestigd
YAY! Hier ben ik echt zeer blij mee, want ik had de hoop al bijna opgegeven. :D

Starz is een betaalzender (die de afgelopen tijd o.a. ook het pikante Spartacus - Blood and Sand uitzond), dus we hoeven ons gelukkig geen zorgen te maken dat Jack bijvoorbeeld ineens een brave hetero wordt. Bovendien betekent dit dat de serie nu meer budget heeft en dat het verhaal zich zal afspelen over de gehele wereld, i.p.v. alleen in Wales. Ik ben ook benieuwd naar de twee nieuwe (Amerikaanse?) castleden die geintroduceerd zullen worden.

Kortom: leuk! \:D/

• valen
08 juni 2010 09:39 #19912 door valen
Beantwoord door valen in topic Nieuw seizoen Torchwood bevestigd
ben blij dat er een nieuwe serie komt maar Amerikaanse cast leden, logisch vanwege de Amerikaanse zender, daar heb ik zo mijn twijfels over.

• Ru_Piraatje
  • Onderwerp Auteur
09 juni 2010 21:52 #19924 door Ru_Piraatje
Beantwoord door Ru_Piraatje in topic Nieuw seizoen Torchwood bevestigd

valen schreef : ben blij dat er een nieuwe serie komt maar Amerikaanse cast leden, logisch vanwege de Amerikaanse zender, daar heb ik zo mijn twijfels over.

Nou ja, omdat het nu een verhaal wordt dat zich in meerdere landen afspeelt zal dat wel mee vallen denk ik.

Russel T. Davies zei in een interview trouwens dat de serie net als Children of Earth uit een doorlopend verhaal zal bestaan wat wel na aan het eind van het seizoen afgerond is. Verder zei hij:

"It's very much the next step," Davies told The Hollywood Reporter. "It's not a new version, it's not a reboot. We're simply moving countries."

• nancy40
10 juni 2010 08:32 #19925 door nancy40
Beantwoord door nancy40 in topic Nieuw seizoen Torchwood bevestigd
yahoo, Torchwood is back nog eventjes geduld aub

Moderators: audaces