TW 2x02 - Sleeper

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • audaces
  • audaces's Profielfoto Onderwerp Auteur
Meer
23 jan 2008 23:37 #16736 door audaces
TW 2x02 - Sleeper werd gestart door audaces
Op zich een goede aflevering, maar die van vorige week vond ik net iets leuker.

Nieuwe intro! 'Torchwood is ready' ofzo iets. (Aangezien de hele organisatie tussen beiden erg amaturistisch overkomt, betwijfel ik zeer dat ze ook echt 'ready' zijn. ;) )

Het verhaal begon erg langzaam. Pas halverwege kwam er eindelijk meer vaart in. Helaas hebben de trailers die vooraf te zien waren een groot deel van de verrassing weggenomen. Daarin was Beth namelijk al te zien als alien. Ik zat dus de hele tijd te wachten op het moment dat TW ook eindelijk door had wat er echt aan de hand was.

Ianto heeft blijkbaar ineens een gevoel voor humor gekregen. Nu weten we eindelijk wat zijn functie is binnen het team: moppen tappen. :)

Die actrice die Beth speelt was erg overtuigend.

Ben ook benieuwd wanneer we deze 'sleeper' aliens weer terug gaan zien.

Conclusie: goede aflevering, goed geacteerd, alleen was het verhaal redelijk langzaam.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Stoney3K
24 jan 2008 01:07 #16738 door Stoney3K
Beantwoord door Stoney3K in topic TW 2x02 - Sleeper
Daar kan ik ook niks meer aan toevoegen. Favorite quote:

Owen: "How did you know"

Ianto: "I know everything... (*glance*) and it says so at the bottom of the screen."

• nancy40
25 jan 2008 16:29 #16744 door nancy40
Beantwoord door nancy40 in topic TW 2x02 - Sleeper
Hoi allemaal,

ik heb jullie site pas ontdekt en ben razend enthousiast. Ben als een gek aan het downloaden geslagen.

Ik heb de laatste seizoenen van dr who allemaal gezien en zit met smacht te wachten op het nieuwe seizoen.

weten jullie wanneer die begint?

gelukkig hebben we nog Torchwood. Heerlijk

groetjes Nancy

• Trekscaper
25 jan 2008 17:36 #16746 door Trekscaper
Beantwoord door Trekscaper in topic TW 2x02 - Sleeper
Sleeper was idd een goede aflevering, lekker volwassen en erg spannend. Zo te zien hebben de producers en schrijvers geleerd van hun fouten van in het eerste seizoen.

@nancy40, welkom op het forum! Het nieuwe seizoen van Doctor Who zal wel rond Pasen weer beginnen.

• zero_gravity
30 jan 2008 00:11 #16766 door zero_gravity
Beantwoord door zero_gravity in topic TW 2x02 - Sleeper
Torchwood is erg opgeknapt (of opgegroeid), veel beter zo!

Ianto's moppengetap sprong er uit, of dat was omdat je het opmerkte Audaces. Het past wel. Deels door die melige manier van brengen én het feit dat de team leden het meestal compleet negeren (maar er ook niet over zeuren).

Ik schoot wel in de lach van die kinderwagen scene. Eerst dat vlakke gezicht, toen de kinderwagen die de heuvel af rolt (wat je ook 'niet' zag aankomen) en boem. Of het was dat het er te dik oplag (+ alle gewone humor), of dat gezicht was een beetje maf. Iemand anders hetzelfde? :)

Vraagje: waarover hadden Jack/Tosh ruzie? "I won't do it". Iets met opereren of wilde Jack even 10 minuten benutten?

Moderators: audaces