Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Blaidd drwg
  • Onderwerp Auteur
24 dec 2007 19:36 #16561 door Blaidd drwg
Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden werd gestart door Blaidd drwg
Vanaf 8 januari Torchwood op Sci-Fi Channel Benelux.

De avond begint met afleveringen van Fire Fly!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• MiVo
24 dec 2007 19:46 #16562 door MiVo
Beantwoord door MiVo in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden
En om welke Sci Fi channel gaat het ? De Nederlandse ?

• Blaidd drwg
  • Onderwerp Auteur
24 dec 2007 20:26 #16567 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden

MiVo schreef : En om welke Sci Fi channel gaat het ? De Nederlandse ?

Uiteraard :D

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Meer
25 dec 2007 02:06 #16570 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden
Ik heb de titel van dit topic ter verduidelijking even aangepast. :wink:

• awesomemac
27 dec 2007 21:33 #16580 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden
Mooi dat ze de serie daar gaan uitzenden!

• Ru_Piraatje
14 jan 2008 11:20 #16671 door Ru_Piraatje
Beantwoord door Ru_Piraatje in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden
Een interview met John Barrowman van TVgids.nl, ter gelegenheid van de Nederlandse premiére van Torchwood.

Captain Jack verovert heelal
In Engeland is de scifiserie Doctor Who zo succesvol dat er maar liefst twee spin-offs van gemaakt zijn. Een ervan is Torchwood, waarin een geheim team het opneemt tegen buitenaards gespuis dat Cardiff en omstreken onveilig maakt. Sci Fi Channel zendt de eerste serie vanaf deze week uit; op de BBC gaat woensdag het tweede seizoen van start. TVGids.nl had een exclusief interview met John Barrowman (foto), die de hoofdrol van Captain Jack Harkness voor zijn rekening neemt.

Schoolmeisje
Vier jaar geleden dook de onsterfelijke Captain Jack op in Doctor Who en de fans van de serie sloten de sexy held meteen in het hart. “Het lag niet in de planning dat hij een eigen serie zou krijgen”, vertelt Barrowman. “In eerste instantie zou hij slechts vijf afleveringen te zien zijn in Doctor Who, maar het publiek was zo dol op hem dat Torchwood is bedacht. Toen ik het nieuws hoorde, heb ik zo blij als een schoolmeisje in mijn trailer staan dansen.”

Omniseksueel
Captain Jack is in vele opzichten een bijzonder personage. Wat meteen opvalt is dat de held biseksueel is, een bijzonder feit in de niet al te geëmancipeerde sciencefictionwereld. “Ik noem het zelf liever omniseksueel”, aldus Barrowman. “Ik val op mannen, vrouwen en ik sluit niet uit dat ik ook met wezens van een ander geslacht zal zoenen. Niets is me te gek. Alleen een naaktscène doe ik niet, maar dat is eerder omdat ik zo druk ben dat ik al maanden niet heb kunnen sporten. Sommige mensen maakten trouwens een issue van Jacks geaardheid. Ik vind dat onzin, het is een doodnormale weergave van de huidige maatschappij. Het publiek is duidelijk toe aan een sexy scifiserie als deze.”

Vies woord
Barrowman is een grote ster in Engeland, zowel in de musicalscene als op tv. Verder heeft hij een boek geschreven en een cd opgenomen. Topdrukte dus voor Barrowman, maar hij geniet met volle teugen van zijn populariteit. “Mijn doel is om mensen te vermaken, en of dat nu via een musical, cd of tv-serie is, maakt mij niets uit. Sommige mensen vinden het een vies woord, maar ik vind mezelf een entertainer. Ik vindt het heerlijk om mensen te laten lachen. En als het niet meer lukt de mensen te vermaken, dan open ik gewoon een winkeltje waarin ik Doctor Who- en Torchwood-spulletjes verkoop. Word ik vast steenrijk van.” [RR]

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Meer
14 jan 2008 14:42 #16675 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden
Leuk!

Weet iemand of dit interview ook in het blad zelf is verschenen? Want scans zijn altijd welkom. :)

• zero_gravity
14 jan 2008 17:48 #16676 door zero_gravity
Beantwoord door zero_gravity in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden

Audaces schreef : Weet iemand of dit interview ook in het blad zelf is verschenen? Want scans zijn altijd welkom. :)

Zover ik zie is TVgids.nl web-only ;) (De originele pagina)

Dan maar een screenshot!

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Meer
14 jan 2008 18:25 #16679 door audaces
Sorry, ik was blijkbaar in de war met de TV Krant. Kan gebeuren. ;)

Edit:

zero_gravity schreef : (De originele pagina)

Dan maar een screenshot!

Met een link naar SFS zie ik! :)

• Blaidd drwg
  • Onderwerp Auteur
14 jan 2008 18:37 #16680 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden

Audaces schreef : Met een link naar SFS zie ik! :)

Geweldig!
Jullie hebben waarschijnlijk ook de enige substantiële Nederlandstalige Torchwood pagina :D

• awesomemac
14 jan 2008 23:01 #16681 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Sci-Fi Channel Benelux gaat Torchwood uitzenden
Hey! Leuke tekst en een link hierheen? Zo, kijk....dat is pas geweldig!

Moderators: audaces