Stargate Atlantis
Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)
Totaal aantal stemmers: 0 | |||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
- awesomemac
Iemand enig idee eigenlijk waarom Rainbow Sun Francks (Lt. Ford) uit de serie geschreven werd en nu maar kleine gastrollen heeft??
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- audaces
-

Ik denk dat ze z´n personage wat interessanter hebben willen maken, aangezien ´ie niet echt veel te doen had. (Wat eigenlijk hetzelfde probleem is wat ik met Teyla heb.

- awesomemac
klinkt niet echt als iemand die blij is niet meer voor SGA te werken, maar eerder als iemand die heel heel graag terug wil komen.As for next year. We'll all wait and see together. Your guess is as good as mine. Want you to know that I love SGA and everytime I get to do the show it's a blessing for me.
I'll always be there for my friends at Bridge Studios... Much love to GERO for being in my corner since day one. TORONTO!!!

(Niet dat ik het een slechte serie vond, maar de serie zei bij mij nooit helemaal 100% klik. Vandaag dus wel.

Vooral het feit dat de persoonlijke interactie meer op de voorgrond staat doet Atlantis goed vind ik. Daardoor lijken de personages wat 'echter'. Wat ik ook positief vind is dat er dit jaar veel crossovers over en weer zijn tussen SG1 en Atlantis.

En nu weer 6 maanden wachten op het vervolg.

- Trekscaper
Audaces schreef :
En nu weer 6 maanden wachten op het vervolg.
Nee hoor

Als het goed is, kan je vanaf midden november weer Atlantis downloaden, omdat de Canadezen Amerika op den duur zal inhalen. Dit is al 2 jaar zo

Ik ben weer blij!

- awesomemac
Meer diepgang voor de personages zou natuurlijk geen kwaad kunnen, maar Atlantis is op z'n minst heel erg vermakelijk (met een paar leuke actie scenes).
Mijn favoriete aflevering van seizoen 3 tot nu toe is 'McKay & Mrs Miller'. Een leuk verhaal, karakter diepgang en teamgevoel.

De huizen in dat dorpje zagen er erg Nederlands uit, vinden jullie niet?

- awesomemac
- koiboy
Ik heb hem gister gezien.Audaces schreef : Heeft iemand al Atlantis 3.13 gekeken?
De huizen in dat dorpje zagen er erg Nederlands uit, vinden jullie niet?
De huisjes zagen er iets te gekleurd uit voor nederland maar afgezien van dat zag het er wel nederlands uit.
Een geweldige aflevering weer. Kolya en lucius zijn leuk om weer terug te zien.
- awesomemac
Het is trouwens een erg goede aflevering!
- awesomemac
- Trekscaper
Audaces schreef : Er is wel een aflevering uitgezonden: Tao of Rodney. Blijkbaar hebben ze 3x14 en 3x15 in om gekeerde volgorde uitgezonden.
Het is trouwens een erg goede aflevering!
Super Mckay met een super ego!!!

De oplossing was helaas weer een beetje technobabble / Star Trek achtig.
- Trekscaper
Audaces schreef : Ik vond het einde mooi, dat hij bij iedereen langs ging om de vriendschappen aan te halen. Als hij echt wil, is Rodney niet zo'n slechte kerel.
De oplossing was helaas weer een beetje technobabble / Star Trek achtig.
"Rodney, that's over 500 pages!!!" Doctor Weir over Mckay's afscheidscadeau

Maar vond zielig om te zien hoe McKay in bed lag met al zijn vrienden om hem heen die hem vertelden dat ze van hem houden. (Nouja, dr. Weir dan

- awesomemac