Stargate Atlantis

Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
17 dec 2004 10:22 #2369 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Stargate Atlantis

awesomemac schreef : Hopen dat ze dan ook met het achtste seizoen van SG-1 op dvd gaan uitbrengen. Anders mis je toch iets.

Ik weet niet of dit al de DVD´s van het achtste seizoen zijn, maar dit is wat ik over SG-1 R2 heb kunnen vinden:

SG-1:
Volume 38 - Feb 14 2005
Volume 39 - Mar 14 2005
Volume 40 - Apr 18 2005
Volume 41 - May 16 2005
Volume 42 - Jun 13 2005

doperwtje schreef : Nee, het is lekker met die mensen: hébben we eindelijk een opslagmedium als de DVD, waar je zoveel op kan doen, en dan doen ze het niet omdat dat meer 'moollah' opbrengt.. Mad

Het erge ervan is dat er over een paar jaar waarschijnlijk alsnog seizoenboxen uitkomen. Misschien zelfs met een paar meer extra´s erop, waardoor je als "echte fan" natuurlijk gedwongen wordt om de serie nog een keer te kopen. Dat deden ze bij Farscape ook. Alles draait uiteindelijk alleen maar om het geld.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• awesomemac
17 dec 2004 11:36 #2374 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Stargate Atlantis
Je hebt gelijk, ik zag het op Play.com en ja, het zijn de dvd's van het achtste seizoen. Dus de eerste SG-1 dvd verschijnt tegelijkertijd met de eerste Atlantis dvd.

Of ik deze gelijk koop weet ik nog niet, de dvd boxen van MGM die in Nederland uitkomen zijn wel veeeeeel goedkoper, maar dan moet je wel langer wachten.

• mattymat
  • mattymat's Profielfoto
Lees meer
22 apr 2005 19:11 #2952 door mattymat
Beantwoord door mattymat in topic Stargate Atlantis
Nieuwsberichtje gevonden op de site van Veronica

Stargate Atlantis bij Veronica!

Naast Stargate SG-1, dat vanaf zaterdag 23 april weer bij Veronica te zien is, hebben we meer goed nieuws voor de Science Fiction-fans. We hebben ook het immens populaire Stargate Atlantis kunnen bemachtigen.

Jullie zullen wel nog een poosje geduld moeten hebben, want de serie zal pas op z'n vroegst eind dit jaar bij Veronica te zien zijn. Maar in ieder geval iets om je op te verheugen!

Stargate Atlantis is het in Amerika razend populaire vervolg op Stargate SG-1. In deze reeks ontdekt een nieuw Stargate-team de oude stad Atlantis.

• Frank
23 apr 2005 09:46 #2953 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Stargate Atlantis
Hmm, als ze Atlantis willen uitzenden mogen ze ook wel eerst seizoen 4 t/m 7 van Stargate uitzenden.

• doperwtje
23 apr 2005 11:30 #2956 door doperwtje
Beantwoord door doperwtje in topic Stargate Atlantis
Hoeft niet. als je een paar hersencellen over hebt, denk ik dat je Atlantis best kunt snappen zonder Sg-1 ooit gezien te hebben!

• Frank
23 apr 2005 14:01 #2957 door Frank

doperwtje schreef : Hoeft niet. als je een paar hersencellen over hebt, denk ik dat je Atlantis best kunt snappen zonder Sg-1 ooit gezien te hebben!

Het is leuker om de series zo te kijken zoals ze bedoeld zijn, dus beginnen met Atlantis als ze met Stargate ook zo ver zijn. Maar goed, verder maakt het me niks want ik koop heel Stargate toch op DVD.

• doperwtje
23 apr 2005 15:53 #2958 door doperwtje

Frank schreef : Het is leuker om de series zo te kijken zoals ze bedoeld zijn, dus beginnen met Atlantis als ze met Stargate ook zo ver zijn. Maar goed, verder maakt het me niks want ik koop heel Stargate toch op DVD.

Waar, maar ik denk niet dat Veronica voor het einde van het jaar de resterende seizoenen van SG-1 'er effe snel er door heen kan roetschen'. Daar hebben ze helaas de licenties niet voor, dus zitten we dus waarschijnlijk tóch met een gat in het verhaal...

• awesomemac
24 apr 2005 13:14 #2959 door awesomemac
Ik las ergens (hier?) dat Atlantis in augustus op dvd uitkomt, dus kijken naar Veronica zal ik dan toch niet doen.

• doperwtje
25 apr 2005 01:02 #2965 door doperwtje
Dat is jouw visie. Ik vind dat als het toch pas het einde van dit jaar uitkomt, het weinig verschil maakt of je nu wat langer wacht tot het op TV komt of dat je het op DVD koopt.

• awesomemac
26 apr 2005 11:11 #2968 door awesomemac
Mee eens, maar ik wil ze toch op dvd hebben.

• doperwtje
26 apr 2005 19:01 #2969 door doperwtje
Ja, ik eigenlijk ook.
Maar ik kijk ze eerst op TV, dan kan ik later nog eens kijken of ze op DVD te koop zijn. Dan zijn er vast ook wel speciale Season-boxes te koop, in plaats van losse DVD's.

• awesomemac
02 mei 2005 23:44 #2980 door awesomemac
In Nederland worden tegenwoordig alleem maar seizoensboxen uitgebracht.

• doperwtje
03 mei 2005 19:03 #2981 door doperwtje

awesomemac schreef : In Nederland worden tegenwoordig alleem maar seizoensboxen uitgebracht.

Geheel niet waar. Bij ons kan je bij de Media Markt ook losse DVD's van 4 afleveringen kopen.

• awesomemac
05 mei 2005 13:26 #2986 door awesomemac
Klopt, eerste werd de serie door Fox uitgebracht in losse dvd's. Later nam MGM zelf de serie onder handen en bracht alle seizoenen opnieuw uit in seizoenboxen en dit zal ook zijn met seizoen 8 en seizoen 1 van Atlantis.

Losse dvd van Fox:

seizoenboxen van MGM:

• doperwtje
05 mei 2005 19:15 #2988 door doperwtje
Ik koop deze seisoensboxen het liefst. Eigenlijk is dit een beetje jammer, want volgens mij staan op een paar van die losse DVD's ook nog de nodige documentaires, niet dat ik daar nou zo van wakker lig, maar toch, waarom ze die niet op de Seasonboxes zetten in plaats van ontbrekende ruimte op die schijven op te gaan vullen met afleveringen van voorgaande seizoenen, begrijp ik niet goed....

• awesomemac
07 mei 2005 12:05 #3001 door awesomemac
De extra's die op de losse dvd van Fox zaten staan gelukkig ook op de dvd's in de seizoenbox van MGM. Bij Fox werden de extra's vertaald, bij MGM niet. Niet dat het mij wat kan boeien, maar viel mij op.

• doperwtje
07 mei 2005 16:43 #3004 door doperwtje

awesomemac schreef : De extra's die op de losse dvd van Fox zaten staan gelukkig ook op de dvd's in de seizoenbox van MGM. Bij Fox werden de extra's vertaald, bij MGM niet. Niet dat het mij wat kan boeien, maar viel mij op.

over welke seisoensboxen hebben we het dan? Op seisoen 1 t/m 4 in ieder geval niet, en ik had op de achterkant van de andere boxen gekeken...

• awesomemac
08 mei 2005 13:32 #3006 door awesomemac
Ik heb alleen seizoenbox 7, want de rest had ik al op dvd.

Op de losse dvd's die ik dus heb, hebben seizoen 1 en 2 ook geen extra's. Pas vanaf seizoen 3.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
09 jan 2006 13:23 #3252 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Stargate Atlantis
Kijk iemand nog het tweede seizoen? :D

Nee, de kwaliteit van deze serie is soms niet de beste, maar ik kijk deze serie dan ook niet voor de kwaliteit. Vooral voor het vermaak en ik vind het dan ook een erg leuke serie. 8)

Ik heb vorig jaar ineens besloten om toch maar te gaan downloaden en daarna ben ik behoorlijk Atlantis verslaaft geworden.

Eerst was ik totaal geen Teyla fan (ze ziet er weer uit als de typische SF bimbo, die zonder fatsoenlijke kleren over straat moet :roll: ), maar ondertussen is Ronon erbij gekomen en ik moet zeggen, ineens vind ik Teyla een stuk interessanter geworden. Vooral omdat ze verder eigenlijk weinig te doen heeft. :roll:

McKay is vaak heel grappig. Helaas wordt zijn arrogantie soms ook enorm irritant. :wink:

Mijn favo personages zijn op dit moment Sheppard en Weir. Sheppard is een beetje een O'Neill kloon. :lol:

• Frank
09 jan 2006 16:06 #3256 door Frank

Audaces schreef : Kijk iemand nog het tweede seizoen? :D

Ik heb nog niks van de serie gezien. Heb momenteel ook al niet erg veel zin om de originele Stargate te kijken...

Moderators: audaces