Nieuwe Stargate DVD films voorlopig van de baan

Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • audaces
  • audaces's Profielfoto Onderwerp Auteur
Lees meer
19 aug 2009 16:06 #19344 door audaces
Slecht nieuws voor de Stargate fans: de eerder aangekondige DVD films zullen nog een tijdje op zich laten wachten.

In 2008 werden er met groot succes twee Stargate SG-1 DVD films uitgebracht: 'The Ark of Truth' en 'Continuum'. Daarna werden er nog twee nieuwe films aangekondigd: een derde SG-1 film en ook een Atlantis vervolg film. Oorspronkelijk werd gezegd dat deze films begin 2009 in productie zouden gaan.

De laatste maanden is het echter opvallend stil rond deze beide projecten. Producent Robert C. Cooper heeft daar nu een goede verklaring voor gegeven: de economische crisis. Hoewel de scripts al maanden klaar zijn, zullen de films er voorlopig niet gaan komen. De studio zou in ieder geval nog wel achter de projecten staan. Wanneer de films dan wel gemaakt zullen worden is onbekend.

Over de inhoud van de films waren al enkele details bekend. Zo zou de naam van de Atlantis film 'Extinction' worden en zou het verhaal zich afspelen direct na het einde van de serie. De SG-1 film zou zich afspelen na de vorige film 'Continuum'. Jack O'Neill zou dit keer in het middelpunt van het verhaal staan. Ook de rest van de SG-1 personages zouden weer van de partij zijn, met uitzondering van Vala.

Voorlopig willen de Stargate producenten zich eerst helemaal richten op de productie van de nieuwe spin-off Stargate: Universe. Deze serie zal op 2 oktober van start gaan op Syfy (voorheen SciFi Channel).

Bron:
- SciFi Wire
- Gateworld.net

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Marcel@S1
19 aug 2009 20:17 #19345 door Marcel@S1
Beantwoord door Marcel@S1 in topic Nieuwe Stargate DVD films voorlopig van de baan
Is wel erg jammer! Als uitstel maar geen afstel betekent! :cry:

• Stoney3K
27 aug 2009 11:38 #19362 door Stoney3K
Beantwoord door Stoney3K in topic Nieuwe Stargate DVD films voorlopig van de baan
De Atlantis acteurs hebben al voor SG: Extinction getekend, dus ik verwacht dat die nog uit gaat komen. Misschien wachten ze het succes van SGU een beetje af.

• TeylaOwnz
30 aug 2009 22:43 #19370 door TeylaOwnz
Beantwoord door TeylaOwnz in topic Nieuwe Stargate DVD films voorlopig van de baan

Audaces schreef : Voorlopig willen de Stargate producenten zich eerst helemaal richten op de productie van de nieuwe spin-off Stargate: Universe.

Als ze de films uitstellen om tijd te maken voor de nieuwe serie verwacht ik niet dat het lang zal duren ;)
Denk niet dat Universe een success zal worden namelijk :P

ps.
Hallo allemaal.
Mijn naam is Jim en ben nieuw hier op het forum maar al jaren lang een groot sci-fi fan ;)

• audaces
  • audaces's Profielfoto Onderwerp Auteur
Lees meer
02 sept 2009 21:06 #19384 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Nieuwe Stargate DVD films voorlopig van de baan

TeylaOwnz schreef : Als ze de films uitstellen om tijd te maken voor de nieuwe serie verwacht ik niet dat het lang zal duren ;)
Denk niet dat Universe een success zal worden namelijk :P

Ik hoop eerlijk gezegd dat SGU wel een succes zal gaan worden. Toen ik eerst van de serie hoorde was ik ook niet erg enthousiast, maar inmiddels ben ik wel benieuwd geworden. Sommige spoilers klinken inderdaad niet al te best, maar voorlopig geef ik ze het voordeel van de twijfel. Ik zal de serie sowieso gaan kijken en geef pas mijn oordeel als ik een paar afleveringen heb gezien.

En mochten er overigens echt geen SG1 films meer komen: Carter, O'Neill en Daniel hebben gastrollen in SGU, dus dan zie ik mijn favoriete personages toch nog even terug. :)

TeylaOwnz schreef : ps.
Hallo allemaal.
Mijn naam is Jim en ben nieuw hier op het forum maar al jaren lang een groot sci-fi fan ;)

Hallo Jim, welkom op het forum! Je bent zo te zien een fan van Teyla? ;)

• TeylaOwnz
03 sept 2009 20:45 #19392 door TeylaOwnz
Beantwoord door TeylaOwnz in topic Nieuwe Stargate DVD films voorlopig van de baan

Audaces schreef : Ik zal de serie sowieso gaan kijken en geef pas mijn oordeel als ik een paar afleveringen heb gezien.

Inderdaad, ik zal het ook gaan kijken en dan zien we wel wat het wordt :)

Audaces schreef : En mochten er overigens echt geen SG1 films meer komen: Carter, O'Neill en Daniel hebben gastrollen in SGU, dus dan zie ik mijn favoriete personages toch nog even terug. :)

Dat misschien wel, maar het blijft toch jammer.

Audaces schreef : Hallo Jim, welkom op het forum! Je bent zo te zien een fan van Teyla? ;)

Hoe raad je het toch? :P
Ja inderdaad, vanaf het begin dat ze er was al :)

• awesomemac
03 sept 2009 22:31 #19393 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Nieuwe Stargate DVD films voorlopig van de baan
Tja, een Atlantis film om het wat mooier af te ronden had leuk geweest. Nu dus even geduld hebben.

En een SG-1 film met Jack in de middelpunt? Nou, dan klinkt erg goed.

Nu maar eerst kijken wat SG-U gaat brengen.

Moderators: audaces