Stargate SG1

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • awesomemac
23 sept 2004 17:11 #1879 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Stargate SG1
Ja, die met de Tollans eindigde ook slecht. Hhelemaal vergeten (tijdje terug dat ik deze zag).

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Macros de Zwarte
23 sept 2004 17:47 #1880 door Macros de Zwarte
Beantwoord door Macros de Zwarte in topic Stargate SG1
neen ik bedoelde eigenlijk dat daniel jackson dacht dat de tollans van een alternatieve aarde kwamen, waar de middeleeuwen nooit bestaan hebben (of heb ik mis)... maar ik neem aan dat de tollans nog wel terug komen, aangezien ze ook een alliantie hebben met de tok'ra

trouwens wat doet het ergelijk lang met season 3; volgens the music store site zouden ze op dinsdag uit zijn gekomen, en nou heb ik nog niks gezien; iemand een idee ?

• awesomemac
24 sept 2004 22:49 #1891 door awesomemac
KLopt, ze hebben een genootschap met de Tollans. Maar (en niet om alles te verraden) deze eindigt wel ergens in seizoen 6.

Volgens Bol.com is dit seizoen vandaag verschenen en al te bestellen.

• Macros de Zwarte
24 sept 2004 23:02 #1892 door Macros de Zwarte
Beantwoord door Macros de Zwarte in topic Stargate SG1
ja hij is vollop te koop in de cd zaken

• Frank
  • Onderwerp Auteur
18 dec 2004 18:21 #2383 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Stargate SG1
Heb vandaag besloten seizoen 1 te kopen om mezelf te verwennen na 2 drukke weken 8) . Net The Enemy Within gekeken :D .

• awesomemac
19 dec 2004 16:09 #2392 door awesomemac
Moet ik ook nog doen. Heb alle seizoenen al in huis (de losse dvd's), maar seizoen 1 komt nog later deze maand of anders in januari.

• doperwtje
19 dec 2004 16:20 - 19 dec 2004 16:32 #2396 door doperwtje
Beantwoord door doperwtje in topic Stargate SG1
:arrow: Error :!:
Laatst bewerkt 19 dec 2004 16:32 door doperwtje.

• doperwtje
19 dec 2004 16:21 - 19 dec 2004 16:32 #2397 door doperwtje
Die aflevering van 'Holiday', waar die Ma'chello met Daniel switchte, vond ik ook best wel leuk.
Zowiezo is SG-1 een goede serie. Misschien niet zo diepgaand als Babylon 5, of zo leuk als Farscape, maar het heeft z'n eigen 'vibe' en het kan rekenen op goede acteurs en to t de verbeeldign sprekende locaties. Misschien ook niet altijd zo briljante verhaallijnen, maar als het zo lang loopt, ben ik allang blij dat het niet zo erg is ingezakt las bijvoorbeeld X-files..
Laatst bewerkt 19 dec 2004 16:32 door doperwtje.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
19 dec 2004 21:34 #2403 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Stargate SG1

Macros de Zwarte schreef : Die aflevering met parralel universum is indrukwekkend mag ik zeggen, vooral omdat het in die aflevering eigenlijk slecht afloopt, en dat zie je niet al te vaak (op enkele serie uitgezonderd na dus)

Bedoel je trouwens There But For the Grace of God? Die aflevering werd geschreven door David Kemper, ook de man achter Farscape. Eigenlijk laat die aflevering dus zien hoe Stargate er Farscape-style uit zou zien. :wink:

Ik ben trouwens benieuwd of Veronica dit keer verder dan het derde seizoen komt. Volgens mij hebben ze tot nu alleen de eerste drie seizoen oneindig veel herhaald, het zou leuk zijn om de rest ook eens op de Nederlandse tv te zien.

• Dallista
22 dec 2004 15:07 #2412 door Dallista
Beantwoord door Dallista in topic Stargate SG1

Audaces schreef : Ik ben trouwens benieuwd of Veronica dit keer verder dan het derde seizoen komt. Volgens mij hebben ze tot nu alleen de eerste drie seizoen oneindig veel herhaald, het zou leuk zijn om de rest ook eens op de Nederlandse tv te zien.

No kidding! Seizoen 1 en 2 zijn herhaaldelijk op TV geweest; eerst een hele tijd op het oude Veronica, daarna Yorin, en nu het nieuwe Veronica (en voor het eerst 's avonds op TV, en prime time). Seizoen 3 is volgens mij alleen op Yorin 1 keer uitgezonden, een jaartje of twee geleden. Elke keer gaan ze een seizoen verder... en dan verdwijnt het weer, om vervolgens op een nieuwe zender te verschijnen, die de serie dan vrolijk weer vanaf de pilot uitzendt. :evil:

• Frank
  • Onderwerp Auteur
22 dec 2004 16:25 #2413 door Frank
Irritant bericht: Er staan geen reacties in dit onderwerp
als ik op pagina 3 klik.

Seizoen 3 is toch al 2x op tv geweest? De uitzendingen van Yorin een tijd geleden waren dacht ik herhalingen.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
13 jan 2005 11:23 #2521 door audaces

Dallista schreef : Seizoen 1 en 2 zijn herhaaldelijk op TV geweest; eerst een hele tijd op het oude Veronica, daarna Yorin, en nu het nieuwe Veronica (en voor het eerst 's avonds op TV, en prime time). Seizoen 3 is volgens mij alleen op Yorin 1 keer uitgezonden, een jaartje of twee geleden. Elke keer gaan ze een seizoen verder... en dan verdwijnt het weer, om vervolgens op een nieuwe zender te verschijnen, die de serie dan vrolijk weer vanaf de pilot uitzendt. :evil:

Daarom ben ik na een tijdje ook gaan downloaden. Ik wilde ondertussen wel eens weten hoe het verhaal verder ging. Op die manier ontdekte ik toen ook dat we in Nederland wel heeeeeeel erg achter lopen. Van rekening houden met fans hebben ze bij Veronica / Yorin volgens mij nog nooit gehoord. Ander voorbeeld: Farscape.

Seizoen 3 is toch al 2x op tv geweest? De uitzendingen van Yorin een tijd geleden waren dacht ik herhalingen.

Ik dacht eigenlijk ook dat het al twee keer was, maar eerlijk gezegd is het alweer te lang geleden voor mij om het met zekerheid te zeggen.

• doperwtje
13 jan 2005 19:05 #2524 door doperwtje
Ze sijn hier in Nederland ook wel héél makkelijk met die herhalingen! Vooral met series zoals dit, die blijkbaar niet zo'n ontzettend kijkcijfer-kannon( alsof wij er wat aan kunnen doen dat meer mensen naar GTST kijken dan naar SF-series!) zijn, doen ze niet zo moeilijk met al die nieuwe (lees: duure!) seizoen te kopen.
Hopelijk gaat ze daar nou eens wat aan doen.

• Frank
  • Onderwerp Auteur
13 jan 2005 22:13 #2528 door Frank

doperwtje schreef : (alsof wij er wat aan kunnen doen dat meer mensen naar GTST kijken dan naar SF-series!)

Tsja, kijkcijfers en reclameinkomsten is waar het om draait. Alhoewel de reclame-inkomsten misschien wel zullen verminderen met het nieuws van de laatste tijd. Zeer weinig mensen schijnen reclame te kijken. Dus ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.

• doperwtje
14 jan 2005 14:21 #2529 door doperwtje

Frank schreef :

doperwtje schreef : (alsof wij er wat aan kunnen doen dat meer mensen naar GTST kijken dan naar SF-series!)

Tsja, kijkcijfers en reclameinkomsten is waar het om draait. Alhoewel de reclame-inkomsten misschien wel zullen verminderen met het nieuws van de laatste tijd. Zeer weinig mensen schijnen reclame te kijken. Dus ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.

Ze zullen eerder gaan denken om reclames TIJDENS series uit te gaan zenden, denk ik.....

• Frank
  • Onderwerp Auteur
14 jan 2005 16:57 #2532 door Frank
En dan gaat iedereen alles op DVD kopen... of tussendoor wat drinken pakken enzo. Doe ik ook al, treurig genoeg.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
17 jan 2005 11:01 #2546 door audaces

Frank schreef : Tsja, kijkcijfers en reclameinkomsten is waar het om draait. Alhoewel de reclame-inkomsten misschien wel zullen verminderen met het nieuws van de laatste tijd. Zeer weinig mensen schijnen reclame te kijken. Dus ben benieuwd hoe dat af gaat lopen.

Dat hebben ze toch echt aan zichzelf te danken lijkt me. Niemand gaat toch vrijwillig naar achterlijke reclames kijken waarin huppeltrutjes vrolijk met hun maandverband / wasmiddel / noem maar wat door de straten wandelen? :?

Maar goed, vorige week keken er 274 000 en 258 000 mensen (volgens SKO) naar SG-1. Da's toch altijd nog een heel stuk beter dan de kijkcijfers van Farscape.

• Frank
  • Onderwerp Auteur
17 jan 2005 20:59 #2550 door Frank

Audaces schreef : Maar goed, vorige week keken er 274 000 en 258 000 mensen (volgens SKO) naar SG-1. Da's toch altijd nog een heel stuk beter dan de kijkcijfers van Farscape.

Stargate wordt prime-time uitgezonden. Farscape zondagmiddag rond een uur of 4.
Trouwens, enkele afleveringen halverwege het eerste seizoen van Farscape hadden ook kijkcijfers hoog in de 200.000. Toen Yorin begon te herhalen gingen de kijkcijfers echter naar benenden :roll: .

• awesomemac
26 jan 2005 21:44 #2571 door awesomemac
Eind februari komen de dvd's van SG-1 en Atlantis uit in GB. Ik kan wachten tot de Nederlandse versie van MGM, maar als het weer zo zuigt zoals hun website, kunnen we lang wachten?

Weet dus iemand of er Nederlandse ondertiteling bij zit? Niet voor mijzelf nodig, maar mijn vader leent vaak mijn dvd's en vindt zelf StarGate werelds en hij moet het erbij hebben.

Op MGM Nederland en GB niets kunnen vinden. Op play.com staat ook niets.

• Frank
  • Onderwerp Auteur
03 apr 2005 17:07 #2862 door Frank
Voor de geinteresseerden, seizoen 8 van Stargate en seizoen 1 van Stargate Atlantis komen volgens www.dvd-home.nl 18 augustus in de winkels te liggen.
Da's voor diegene die, in tegenstelling tot mezelf, niet genoeg op DVD te zien hebben en dus weer eens aan wat nieuws toe zijn :lol: .

Moderators: audaces