Seizoen 10 Stargate SG1 vanaf 19 december op Veronica

Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Trekscaper
  • Onderwerp Auteur
10 dec 2007 19:53 #16445 door Trekscaper

Vanaf 19 december zenden wij elke dag rond 05.05 uur in de nacht de afleveringen van het 10e seizoen uit. Zet je videorecorder klaar dus!

www.veronicatv.nl

Lekker tijdstip heeft Veronica:? Seizoen 10 verdient veel beter...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
10 dec 2007 20:00 #16446 door audaces
Heeft Veronica seizoen 10 nog niet op zaterdagavond uitgezonden dan?

• Dallista
10 dec 2007 21:04 #16447 door Dallista
Beantwoord door Dallista in topic Seizoen 10 Stargate SG1 vanaf 19 december op Veronica

Audaces schreef : Heeft Veronica seizoen 10 nog niet op zaterdagavond uitgezonden dan?

Nee.
En de premiere van seizoen 10 om 05.00 u 's ochtends (van de langstlopende Amerikaanse sci-fi serie aller tijden, nog wel!!!), wat kan je daar nou van zeggen? Da's gewoon te triest voor woorden. Dan vraag je er als TV kanaal toch om dat je kijkers gaan downloaden! Ongelofelijk gewoon...

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
10 dec 2007 21:11 #16448 door audaces

Dallista schreef : Nee.

Zo, dat is dan inderdaad behoorlijk *** voor degenen die daar wel op zitten te wachten. Want nu wordt het wel erg onwaarschijnlijk dat deze afleveringen ooit nog op zaterdagavond te zien zullen zijn. (Waren de kijkcijfers op zaterdag dan zo slecht dat de serie nu voor altijd naar 5.00 uur is verbannen?)

• Blaidd drwg
10 dec 2007 21:12 #16449 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic Seizoen 10 Stargate SG1 vanaf 19 december op Veronica

Dallista schreef : En de premiere van seizoen 10 om 05.00 u 's ochtends (van de langstlopende Amerikaanse sci-fi serie aller tijden, nog wel!!!), wat kan je daar nou van zeggen? Da's gewoon te triest voor woorden. Dan vraag je er als TV kanaal toch om dat je kijkers gaan downloaden! Ongelofelijk gewoon...

Ik dacht DW hier alleen last van had, vergis ik me daar toch ff.

Vast heel veel Trekkies bij de publieke omroepen :wink:

• Ru_Piraatje
10 dec 2007 23:19 #16450 door Ru_Piraatje
Beantwoord door Ru_Piraatje in topic Seizoen 10 Stargate SG1 vanaf 19 december op Veronica
Goed, en vanaf januari kunnen we dan zeker op tijd op staan voor SGA of BSG?

Gekker moet het niet worden.

• mattymat
  • mattymat's Profielfoto
Lees meer
11 dec 2007 08:55 #16453 door mattymat
Beantwoord door mattymat in topic Seizoen 10 Stargate SG1 vanaf 19 december op Veronica
:shock: WTF?
Een hele vreemde tijd. Er is toch genoeg zooi op TV wat plaats zou kunnen maken voor Stargate, zou ik zeggen. Ik had het nog enigszins kunnen begrijpen als dit speciaal voor de vroege vogels die niet kunnen wachten zou zijn en dat men een paar weken later ook op een normale tijd begint met de eerste aflevering.

• Landje
14 dec 2007 11:58 #16476 door Landje
Jeetje , wat een vervelende tijd . :shock:
Dat wordt opnemen :?
Echt typisch veronica , wordt er niet goed van .

• awesomemac
17 dec 2007 23:16 #16496 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Seizoen 10 Stargate SG1 vanaf 19 december op Veronica
tuurlijk....hoe komen ze erbij om zo'n serie op dat tijdstip uit te gaan zenden??

En het ergste is dat ze zelf er zo "lacherig" om doen alsof het doodnormaal is. :evil:

Moderators: audaces