SG-1 seizoen 10
Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)
Totaal aantal stemmers: 0 | |||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
- Mrlinkjw
weer eens lekker het verhaal gebeurde lekker veel in en niet van dat langzame gedoe.
moet zeggen dat ik het nu wel spannend en tog afvraag hoe de film en de laatste afl gaan lopen.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Trekscaper
Mrlinkjw schreef : ik heb net afl 19 gezien en heb echt weer eens genote.
weer eens lekker het verhaal gebeurde lekker veel in en niet van dat langzame gedoe.
moet zeggen dat ik het nu wel spannend en tog afvraag hoe de film en de laatste afl gaan lopen.
Ja, vooral of de Ori echt vernietigd zijn (niet dus, gezien de eerste dvd film) en wanneer Adria terugkeerd nu ze ascended is. Verder een leuke aflevering met grappige verwijzing naar "Dancing on ice"

- audaces
-
Onderwerp Auteur
Gelukkig een veel sterkere aflevering dan die van de afgelopen paar weken.
Ik dacht aan het begin even dat Vala echt uit het team was gezet, maar dat bleek gelukkig niet zo te zijn.
Leuk ook Baal en de Tok’ra weer te zien!
Adria als Ascended wezen: goede twist. Dat zal uiteraard voor veel problemen gaan zorgen.
Al die grappen over Dancing With The Stars:

Verder net nog een ‘oudere’ aflevering gekeken:
10x9 – Company of Thieves
Erg leuke aflevering! Ik heb erg genoten, ook omdat de sfeer me aan de eerdere seizoenen deed denken.
Bovendien behoren ‘undercover’ verhalen sowieso altijd tot mijn favorieten. Er zaten ook een paar goede twists in het verhaal en Vala was weer als vanouds goed op dreef. “I didn't fix anything. I just disabled that annoying alarm.”

- Trekscaper
Vond een goede en emotionele aflevering. Vooral de teamscenes onder de song "Have you ever seen the rain" vond ik leuk gedaan. Vala en Daniel eindelijk bijelkaar. Waren nu Sam en Mitchell ook bij elkaar? Denk het niet, wel jammer, al vond ik de relaties onder elkaar leuk.
Zo, Teal'c is 50 jaar ouder he? In elk geval heeft ie in 10 jaar, kaalheid, een sik en nu grijze haren gehad

Nu ongeveer een half jaar wachten totdat we de eerste dvd film krijgen te zien...
- awesomemac
Op zich een goede aflevering, maar het voelde eerlijk gezegd meer als een seizoensfinale dan als een serie finale. Als er dan ook geen vervolgfilms waren geweest had ik het waarschijnlijk niet zo'n goede afsluiter gevonden, maar aangezien dat wel het geval is vond ik 'm wel leuk.
Goede punten:
- dat Vala en Daniel eindelijk bij elkaar kwamen. (Hoewel hij eerst wel erg stom tegen haar deed. Pff, wat een eikel zeg. Maar gelukkig kwam het toch nog goed en bleven ze daarna de rest van hun leven samen.)
- Sam. Ik vond haar in deze aflevering weer erg sterk. Da's alweer een tijdje geleden dat ik van haar dacht: 'hé, wat een leuk personage!'
- de muziek montage. Leuke muziek!
Minder goed:
- de grote reset knop. Was te verwachten, maar ik blijf het toch een beetje kijkertje pesten vinden. Het is echt gebeurd, maar toch weer niet. Niemand kan het zich herinneren, behalve Teal'C, maar die wil niets zeggen. Beetje zinloos dan. What's the point?

- de make up. Bij Sam bijvoorbeeld was de 'ik-ben-oud' make-up wel erg goed gedaan, maar bij anderen weer helemaal niet (bijvoorbeeld Cam en Landry). Dat zag er behoorlijk nep uit en dat haalde me een beetje uit het verhaal.
- de Asgard. Die zelfmoord kwam wel heel erg plotseling. Aan de ene kant is het wel leuk dat de SGC nu de supertechnologie van de Asgard in handen heeft, maar aan de andere kant ben ik bang dat de serie daardoor teveel als Star Trek gaat worden. Dat vind ik nu eigenlijk al een beetje. Alle verhalen spelen alleen nog maar op ruimteschepen ipv voornamelijk planeten als in de eerdere seizoenen. (Wat ik leuker vond.)
Kortom: ik kijk uit naar de films en hoe het verder gaat.

- stark the dead one
er moeten nog 6 afleveringen van season 9 worden afgespeeld.
wanneer komt season 10 in nederland uit
- awesomemac
- stark the dead one
60 dagen moet te doen zijn
- Logos
Audaces schreef : Ben net klaar met kijken.
Op zich een goede aflevering, maar het voelde eerlijk gezegd meer als een seizoensfinale dan als een serie finale. Als er dan ook geen vervolgfilms waren geweest had ik het waarschijnlijk niet zo'n goede afsluiter gevonden, maar aangezien dat wel het geval is vond ik 'm wel leuk.
Ik vond hem eigenlijjk best tegenvallen voor een finale, ook voor een seizoensfinale. Voor tussendoor was hij wel leuk geweest. Maar goed, misschien kregen ze te laat te horen dat ze gecancelled zouden worden om er een grandioze finale van te maken?

Maar goed, gelukkig hebben we nog de tv-films