Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers

Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • audaces
  • audaces's Profielfoto Onderwerp Auteur
Lees meer
16 jan 2007 12:16 #13189 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers
En nog een update: Amanda Tapping komt niet voor een 'paar afleveringen', zoals eerder werd gezegd, maar zelfs voor 14 afleveringen naar Atlantis.

Bron

Ik kan nou net echt zeggen dat ik hier blij mee ben. Ik vond Carter in SG1 een leuk personage, maar 2/3 van het seizoen in Atlantis? Oef. Dat wordt wel erg veel, zeker in combinatie met McKay.

Ze wordt nu dus duidelijk tegen Weir in gewisseld. En Weir was nu juist één van de Atlantis personages die ik wel leuk vond.

"She'll be coming in her own spaceship and joining the crew in Atlantis."

Neemt John het straks over en krijgen we hetzelfde als seizoen 8 van SG-1?

Misschien gaat Weir terug naar de aarde en wordt Carter de nieuwe baas?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Trekscaper
17 jan 2007 12:53 #13210 door Trekscaper
Beantwoord door Trekscaper in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers
Wie heeft aflevering 3x14 Sunday gezien?

Het begon als een hele grappige aflevering, maar eindigde heel droevig. Beckett :cry: Ik had al een vaag vermoeden, toen naarmate de aflevering vorderde de focus meer ging liggen op Beckett dat het deze aflevering moest zijn, waarin Beckett zou sterven. Vooral toen hij zei tegen zijn assistente "I'll be right back" had ik in gedachten, dat het zou gebeuren. De BOEMMMM kwam toch als een shock.
Laatste 6min waren gewoon ontroerend. Begrafenis was heel mooi gedaan, met de doedelzak muziek. En Mckay op het laatste buiten op Atlantis tegen de overleden Beckett praten was ook erg ontroerend.

• awesomemac
18 jan 2007 00:46 #13217 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers
nog niet gezien, maar wist wel dat dit zou gaan gebeuren. Morgen een kijkje nemen.

• audaces
Lees meer
23 jan 2007 22:47 #13288 door audaces
Ik had het, gebaseerd op de spoilers die ik vooraf had gelezen, niet gedacht, maar Sunday is denk ik de beste Atlantis aflevering tot nu toe (IMHO).

Hoewel het gegeven van de exploderende tumoren behoorlijk idioot was, was de rest van de aflevering fantastisch.

Eindelijk meer team interactie en wat meer achtergrond voor iedereen, waar ik al zo lang op zit te wachten. Nu eens een sterk verhaal en geen actie ipv alleen actie en totaal geen verhaal. Mogen ze vaker doen.

Vond ook de date van Weir wel leuk. (Ik dacht eerst dat het gewoon Sheppard met een baard was. Niet dus. :lol: ) Ik vraag me af of we Mike ooit nog terug zullen zien.

En hoewel ik wist dat het ging gebeuren kwam de dood van Carson toch nog erg onverwacht. Ik dacht een paar seconden lang 'yes, hij heeft gehaald!', maar helaas. Ook die explosie aan het begin kwam lekker onverwacht.

Bij het einde moest ik een traantje wegpikken. Snif.

Maar een goede aflevering of niet: de dood van Carson was echt onnodig. Ik zal hem missen.

• awesomemac
24 jan 2007 00:19 #13301 door awesomemac
Juist, de dood was zeker onnodig. Ze hadden hem ook gewoon netjes terug naar de Aarde kunnen laten gaan.

Maar goed, zeker een goeie aflevering. Goed gedaan dat het zo heen en weer ging en eindelijk een aflevering waar ze dieper op de persoon ingingen. Zo mag het van mij wel vaker.

• audaces
Lees meer
24 jan 2007 00:37 #13303 door audaces
Vond ook de Sheppard / Ronon interactie erg grappig. Dat golfen. :lol:

• awesomemac
25 jan 2007 01:10 #13314 door awesomemac
zekers, en dan maar een echte sport daarna.

• Lisanne
09 feb 2007 17:18 #13492 door Lisanne
Beantwoord door Lisanne in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers

Audaces schreef : Op de Save Carson Beckett site zeggen ze trouwens dat de acteur gedwongen werd te vertrekken.

"Sorry, we weten niet meer wat we met je kunnen doen in Atlantis, bedankt en tot ziens".

Zo ging het ook met Ford. Die acteur smeekte naderhand op zijn blog of 'ie terug mocht komen, maar zijn personage schijnt ondertussen ook vergeten te zijn.

Ja van ford vond ik niet zo leuk wat ze deden gelijk na de eerste Seizoen al :?

En carter naar atlantis, vind ik ook niks Trekscaper, 2 wetenschappers No Way, word een leuk seizoen voor Rodney McKay die hopeloos op Samantha Carter is.

Carson was erg grappig, jammer dat ie weg gaat :(

• awesomemac
09 feb 2007 23:36 #13520 door awesomemac
wat ook opvallend is, Carson is dood in de serie, maar zijn naam en gezicht komt nog wel in de intro voor.

• audaces
Lees meer
10 feb 2007 00:07 #13528 door audaces
Ik denk dat dat volgend seizoen wel weg zal zijn. Dat ze zijn naam de rest van het tweede seizoen gewoon in de credits hebben gelaten als eerbetoon ofzo.

Over Carter in Atlantis: haar personage heeft al 10 jaar lang de tijd gehad om zich te ontwikkelen in haar eigen serie. De personages uit Atlantis zouden die kans ook moeten krijgen, maar ja, die worden er nu uitgeknikkerd om plaats te maken voor anderen. :?

• Sosumi
10 feb 2007 02:45 #13534 door Sosumi
Beantwoord door Sosumi in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers

Lisanne schreef : Carson was erg grappig, jammer dat ie weg gaat :(

Maar gelukkig krijgen we Jewel Staite er voor terug :D (oftewel Kaylee Frye uit Firefly/Serenity)

• awesomemac
10 feb 2007 07:08 #13535 door awesomemac
dat is wel weer waar! :D

• Lisanne
10 feb 2007 11:54 #13544 door Lisanne
Beantwoord door Lisanne in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers

Sosumi schreef :

Lisanne schreef : Carson was erg grappig, jammer dat ie weg gaat :(

Maar gelukkig krijgen we Jewel Staite er voor terug :D (oftewel Kaylee Frye uit Firefly/Serenity)

Ken ik niet, Ach ik ben benieuwd :D

• awesomemac
11 feb 2007 21:31 #13585 door awesomemac
en huppa, daar is ze in aflevering 20, seizoen 3:

• Mrlinkjw
11 feb 2007 22:56 #13587 door Mrlinkjw
Beantwoord door Mrlinkjw in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers
weet iemand wanneer seizoen 4 ongeveer gaat beginne.
ik vind het zo slecht dat je een vervolg heb aan het eind van het seizoen kan nooit zo lang wachten.
vind atlantis wel erg leuk.
en hoop dat samanta niet naar atlantis gaat.
ik heb van haar genote in SG1 maar vind haar niet zo aantrekelijk als weir.
vala mag er van mij wel in komen haha.

• awesomemac
12 feb 2007 03:00 #13597 door awesomemac
zal nog wel een tijdje duren hoor. Seizoen 3 is net afgelopen.

Ze verwachten dat seizoen 4 aan het einde van de zomer op de Amerikaanse tv komt. Ze zijn deze maand pas begonnen met het opnemem van seizoen 4.

En moet je toch teleurstellen, Samantha komt in seizoen 4 in 14 afleveringen voor.

• Mrlinkjw
12 feb 2007 12:23 #13604 door Mrlinkjw
Beantwoord door Mrlinkjw in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers
jah ik had het bij de verkeerde neer gezet :oops: .
ik denk dat ze 13 juli weer beginnen met seizoen 4.
de andere 3 seizoenen zijn ook toen begonnen.
als ze er maar mee door blijven gaan vind ik alles wel goed.
vind het wel jammer dat er zo veel series zijn met een open eind.
omdat ze eerder stop gezet zijn door te weinig kijkers.

• awesomemac
12 feb 2007 22:35 #13622 door awesomemac
je kan best gelijk hebben hoor, maar op Gateworld las ik dat het pas zomer 2007 is, maar zoals je zei, normaal altijd in juli. Wat ook zomer is hihi

Season Four of Stargate Atlantis goes before cameras next month (feb), and is expected to premiere on SCI FI Channel in the U.S. this summer.

• Trekscaper
22 feb 2007 13:44 #13827 door Trekscaper
Beantwoord door Trekscaper in topic Stargate Atlantis seizoen 3 / 4 spoilers

awesomemac schreef : je kan best gelijk hebben hoor, maar op Gateworld las ik dat het pas zomer 2007 is, maar zoals je zei, normaal altijd in juli. Wat ook zomer is hihi

Season Four of Stargate Atlantis goes before cameras next month (feb), and is expected to premiere on SCI FI Channel in the U.S. this summer.

Dit is inmiddels al opgeschoven naar september :(

Season Four to premiere this fall

Tuesday - February 20, 2007 | by Darren Sumner

Stargate Atlantis will return for its fourth season this fall in the U.S., SCI FI Channel announced today.

Stargate SG-1 co-star Amanda Tapping will join the cast of Atlantis in the show's fourth season, the network officially confirmed. Tapping will appear as Lt. Colonel Samantha Carter in 14 of Season Four's 20 episodes.

"Taking the torch from SG-1 as television's most thrilling adventure series, Atlantis, slated to begin production in Vancouver next month, promises to up the ante this season by introducing a powerful new race, welcoming new cast members and mourning the loss of some beloved friends," the network said in a press release.

"For ten seasons, Tapping starred on Stargate SG-1 as the intelligent and beautiful Samantha Carter. Her combination of Gate expertise, in-depth scientific knowledge and military training made her a critical member of SG-1. She will need to draw upon all these resources as she assumes her new role on Atlantis."

It is the first fall premiere ever for a Stargate series, which have debuted in the summertime every year for a decade. SCI FI began a new program of year-round originally programming in 2006, leading to the 3-month delay of the second half of the current season.

Jewel Staite (Firefly) also joins the cast in a recurring role, Atlantis chief medical officer Dr. Keller. Staite -- who played the Wraith girl Ellia in Season Two's "Instinct" -- will appear in the season finale and is currently on board for eight episodes in Season Four.

The network also announced a new start date of Friday, April 13 for new episodes of SG-1 and Atlantis (one week later than previously advertised). Ten episodes of each will round out the current season before Season Four premieres, following a summer break.

The two shows will lead into the series premiere of SCI FI's Painkiller Jane this spring.

www.gateworld.net/news/2007/02/s ... _fal.shtml

• audaces
Lees meer
22 feb 2007 13:57 #13828 door audaces
Eigenlijk ook wel logisch. Ik vond het altijd een beetje raar dat SciFi de nieuwe Stargate afleveringen midden in de zomer liet zien. Dan is bijna iedereen op vakantie of heeft geen zin om bij warm weer voor de tv te hangen.

Edit: spoiler interview over seizoen 4 met één van de producers: hier .

Moderators: audaces