Seizoen 3

Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Frank
  • Onderwerp Auteur
08 feb 2004 09:36 #650 door Frank
Seizoen 3 werd gestart door Frank
Weet iemand hier welke aflevering Yorin volgende week gaat uitzenden. Op www.rtl.nl staat dat de aflevering Season of Death komt (eerste aflevering van seizoen 3), maar zelf heb ik het idee dat seizoen 2 eerst nog herhaald wordt, net zoals ook met seizoen 1 gebeurde. Weet iemand daar meer van?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
08 feb 2004 18:27 #652 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Seizoen 3
Als ze het op internet zetten dat SoD wordt uitgezonden zullen ze dat toch ook wel doen mag ik hopen? Anders is hun hele online tv gids lekker waardeloos.

Maar goed, ik weet het dus ook niet (maar ik hoop het wel [-o< ). Misschien weet mattymat hier meer over?

• Frank
  • Onderwerp Auteur
08 feb 2004 18:45 #655 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Seizoen 3

Audaces schreef : Anders is hun hele online tv gids lekker waardeloos.

De tv-gids is soms ook vrij waardeloos. De programmering van tv-zenders is vrij waardeloos.
Tegenwoordig ga ik steeds vaker na www.tipnl.nl toe, dat is wel een vrij goede 'tv-gids' (alhoewel het meer over de reclametarieven gaat). Er staat alleen niet bij welke aflevering uitgezonden wordt.

• ayashoka
08 feb 2004 19:43 #659 door ayashoka
Beantwoord door ayashoka in topic Seizoen 3

Tegenwoordig ga ik steeds vaker na www.tipnl.nl toe, dat is wel een vrij goede 'tv-gids' (alhoewel het meer over de reclametarieven gaat). Er staat alleen niet bij welke aflevering uitgezonden wordt.

Niet echt je standaard TV-gids :D

• Frank
  • Onderwerp Auteur
08 feb 2004 20:06 #661 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Seizoen 3

ayashoka schreef :

Niet echt je standaard TV-gids :D

Nee, dat zeker niet :D . Maar wel een handige pagina.

• mattymat
  • mattymat's Profielfoto
Lees meer
08 feb 2004 20:51 #663 door mattymat
Beantwoord door mattymat in topic Seizoen 3

Frank schreef : Op www.rtl.nl staat dat de aflevering Season of Death komt (eerste aflevering van seizoen 3), maar zelf heb ik het idee dat seizoen 2 eerst nog herhaald wordt, net zoals ook met seizoen 1 gebeurde. Weet iemand daar meer van?

Dat wordt maar eens bellen met de persvoorlichting! Zodra ik meer weet, horen jullie het.

[update]
Yep! Yorin gaat gewoon verder waar we gebleven waren! Aanstaande zaterdag "Season of death"

• Spoon
12 feb 2004 16:45 #684 door Spoon
Beantwoord door Spoon in topic Seizoen 3
damn, naar deze vraag was ik al de hele week op zoek... eindelijk beantwoord. gelukkig gaan ze door want ik kan nergens de episodes downloaden.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
15 feb 2004 23:02 #719 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Seizoen 3
Ik ben echt heeeeel blij dat ze verder gaan, want ik vind het derde seizoen één van de betere. Vooral de laatste helft vind ik helemaal geweldig. 8)

Moderators: audaces