Seizoen 3
Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)
Totaal aantal stemmers: 0 | |||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
- Frank
- Onderwerp Auteur
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- audaces
-
Maar goed, ik weet het dus ook niet (maar ik hoop het wel [-o< ). Misschien weet mattymat hier meer over?
- Frank
- Onderwerp Auteur
Audaces schreef : Anders is hun hele online tv gids lekker waardeloos.
De tv-gids is soms ook vrij waardeloos. De programmering van tv-zenders is vrij waardeloos.
Tegenwoordig ga ik steeds vaker na www.tipnl.nl toe, dat is wel een vrij goede 'tv-gids' (alhoewel het meer over de reclametarieven gaat). Er staat alleen niet bij welke aflevering uitgezonden wordt.
- ayashoka
Tegenwoordig ga ik steeds vaker na www.tipnl.nl toe, dat is wel een vrij goede 'tv-gids' (alhoewel het meer over de reclametarieven gaat). Er staat alleen niet bij welke aflevering uitgezonden wordt.
Niet echt je standaard TV-gids

- Frank
- Onderwerp Auteur
ayashoka schreef :
Niet echt je standaard TV-gids
Nee, dat zeker niet

- mattymat
-
Dat wordt maar eens bellen met de persvoorlichting! Zodra ik meer weet, horen jullie het.Frank schreef : Op www.rtl.nl staat dat de aflevering Season of Death komt (eerste aflevering van seizoen 3), maar zelf heb ik het idee dat seizoen 2 eerst nog herhaald wordt, net zoals ook met seizoen 1 gebeurde. Weet iemand daar meer van?
[update]
Yep! Yorin gaat gewoon verder waar we gebleven waren! Aanstaande zaterdag "Season of death"
- Spoon