2.22 Die Me, Dichotomy

Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Frank
  • Onderwerp Auteur
06 feb 2004 19:13 - 08 feb 2004 21:20 #639 door Frank
2.22 Die Me, Dichotomy werd gestart door Frank
Zaterdag 7 februari - 16:20 op Yorin. Naar ik gehoord heb moet er over deze aflevering gediscussieerd worden, dus ik dacht: ik open het topic vast :D . Ik heb even een korte Engelse beschrijving toegevoegd:

Die Me, Dichotomy
Wealthy from their bank heist, Moya's crew heads straight for an ice planet to meet with Diagnosan Tocot, a famous surgeon whom they hope can heal Moya's burns as well as remove Scorpius' neural chip from Crichton's brain. However, having located the wormhole information in Crichton's mind, Scorpius' mental clone is not prepared to give up his prize - and Scorpius' personality overtakes Crichton until the two are indistinguishable.
Laatst bewerkt 08 feb 2004 21:20 door Frank.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Frank
  • Onderwerp Auteur
07 feb 2004 19:17 #649 door Frank
Beantwoord door Frank in topic 2.22 Die Me, Dichotomy
8) Die Me, Dichotomy 8)

Dit is echt zo'n goede aflevering. En wat een cliffhanger, wow. Waarschijnlijk de beste Farscape aflevering tot nu toe. Aeryn's dood was zo goed uitgevoerd: iedereen keek zo verschrikt. En de begrafenis was ook prachtig uitgevoerd: mooi stukje drama. Ook de achtergrondmuziek viel me hier heel erg positief op. En dan, terwijl John geopereerd wordt door de dokter, lijkt iedereen weg te willen gaan: Zhaan en Stark willen op Moya blijven, D'Argo, Jothee en Chiana willen met elkaar een eigen leven leiden en Rygel wil er ook alleen vandoor gaan. En dan komt Scorpius binnen, terwijl Crichton met z'n hersenen open op de operatietafel ligt, en hij vermoordt de dokter. You're condemned to life 8) . Heel goede episode 8) .
En nu wachten...

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
08 feb 2004 18:36 #653 door audaces
Beantwoord door audaces in topic 2.22 Die Me, Dichotomy

Frank schreef : Die Me, Dichotomy

Farscape op zijn best. 8)

Hoogtepunten: de scene waarin Aeryn sterft ("I hope you meant what you said in the Neural Cluster... I did.") en de scene waarin ze begraven wordt. Die zijn IMHO vergelijkbaar met de laatste minuten van Bad Timing (vooral qua acteerwerk en achtergrond muziek).

• mattymat
  • mattymat's Profielfoto
Lees meer
08 feb 2004 20:48 #662 door mattymat
Beantwoord door mattymat in topic 2.22 Die Me, Dichotomy
Ik kan me herinneren dat toen ik deze aflevering op de BBC had gezien (alweer een tijdje geleden) dat ik ook aardig van slag af was, net als na het kijken van Bad Timing...

*pfff* ik houd van Farscape

PS. Hey Frank, waarom begint dit topic met 4.22? Moet dat niet 2.22 zijn?

• Frank
  • Onderwerp Auteur
08 feb 2004 21:24 #667 door Frank
Beantwoord door Frank in topic 2.22 Die Me, Dichotomy

mattymat schreef : PS. Hey Frank, waarom begint dit topic met 4.22? Moet dat niet 2.22 zijn?

Verbeterd. 4.22 Zou Bad Timing zijn. Ik vind deze episode trouwens beter dan Bad Timing, maar goed.

• Spoon
12 feb 2004 16:42 #683 door Spoon
Beantwoord door Spoon in topic 2.22 Die Me, Dichotomy
ja dit vond ik ook de beste aflevering tot nu toe :D
de mooiste scene vind ik de achtervolgings scene over de ijsplaneet met john/scorpius in de farscape module en aeryn in de prowler, dan ga je tog denke ndat de module toch wel goed is opgevoerd?

Moderators: audaces