5.02 - The Peacekeeper Wars Part II
Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)
Totaal aantal stemmers: 0 | |||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
- audaces
-
oh en ik dacht dat juist die hetzelfde was. Nou, moet de dvd's er maar weer eens bij pakken.
In sommige scenes is nog wel de oorspronkelijk actrice te zien, in deel 2 alleen nog maar een andere actrice. Die make up allergie werd halverwege het filmen pas een probleem, vandaar.
In het eerste script had Noranti ook een veel grotere rol. Toen die actrice dus niet meer mee kom werken hebben ze alles omgeschreven en daarom is het personage in deel 2 ook maar amper te zien.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- awesomemac

Ik vond het raar dat we geen uitleg kregen waarom ze ineens bij extreme makeover had meegedaan. Voor de oude fans een beetje verwarrend.koiboy schreef : de verandering van Raelee Hill vond ik ook wel raar maar niet storend.

- ayashoka

Moet deel 2 nog altijd kijken - was allang vergeten dat ook D'Argo naar andere oorden vertrok

- ayashoka
He! Heb 'em wel gezien, maar bij de 2e keer heb ik nog niet verder gekekenAudaces schreef : Heb je deel 2 nog helemaal niet gezien? Foei! Slechte fan ben jij zeg.

- awesomemac

- ayashoka

En weer ontopic

- stark the dead one
heb ongeveer al een jaar peacekeeper wars in huis
die graza is volgens mij zwanger van braga die 2 zijn ook vaak alleen geweest.in season 4.
zou er ooit een vervolg komen op peacekeeper wars.
Ik zelf kreeg eigenlijk meer de indruk dat die commandant met het kale hoofd/erg korte haar (weet helaas zijn naam niet meer, het is al weer een tijdje geleden dat ik de miniserie gekeken heb) de vader was.stark the dead one schreef : die graza is volgens mij zwanger van braga die 2 zijn ook vaak alleen geweest.in season 4.
Yep.stark the dead one schreef : zou er ooit een vervolg komen op peacekeeper wars.

- awesomemac
- stark the dead one
in season 4 vin ik wel de mafste
mocht iemand die gezien hebben
de enige allien die engels sprak was sikozo.
en wanneer zouden de ander het geleerd hebben hebben die geleerden en die beveiligings mensen en john s vader soms die nanobots gehad.
en in peacekeep wars daar zie je geen 1812drd terwijl in season 4 wel een paar keer ziet.
als ik op dat schip was zou ik gaan bugijumpen waar die ruimten waar pilot is das een hele diep ruimten dat zie je alleen als ze gaan starbursten.
hezmada is hemelsnaam
frel= klote
jots = joepie
arn = uur
mircot = seconden
cycle= jaar
narg = baby hoor de ik bij peacekeeper wars dvd 2
De actrice was in het echt ook zwanger, vandaar. In plaats van het personage daarom helemaal uit de miniserie te schrijven, werd besloten de actrice gewoon te laten mee doen en de zwangerschap van Graza in het verhaal te verwerken.awesomemac schreef : Tja, dat was iets in het verhaal wat ik niet begreep of de nut niet van inzag. De zwangerschap van Graza.
De vader van het kind werd met opzet echter nooit 100% zeker onthuld, zodat dit verhaalelement in een eventueel toekomstig vervolg opgepakt zou kunnen worden. Het zou namelijk ook zo kunnen zijn dat Crichton de vader is. (Zie de gebeurtenissen tussen Graza en Crichton begin seizoen 4, op die planeet.)
- stark the dead one
mischien heeft ze zich omhoog gewerkt.
en 3 jaar geleden zond net 5 farscape nog uit en stopte het opeens bij eind season 3 daarna werd het niet meer uitgezonden. en was het wel ondertiteld
ik heb farscape voor het eerst in amerika gezien toen ik daar op vakantie was. dat was in 2000.
- awesomemac
- stark the dead one
smallvile en the 4400.
ja ik heb farscape season 4 ongeveer in 3 dagen gekeken en daarna gelijk er achteraan peacekeeper wars
- stark the dead one
je ziet haar maar 2 keer 1 keer heeft ze een geweer in haar handen en de 2 keer zie je haar in het schip.in de transport pod. ik zei laatst dat ik de drd van john niet zag 1812 maar je ziet hem 2 keer als je goed oplet.
- stark the dead one
- awesomemac