2.06 The Age of Steel

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Trekscaper
  • Onderwerp Auteur
20 mei 2006 22:45 #7957 door Trekscaper
2.06 The Age of Steel werd gestart door Trekscaper
2.06 The Age of Steel vond ik zelf beter als deel 1, meer donkerder van toon en meer spanning. En de echte held van deze aflevering was toch wel Mickey. Zonder hem was het de Doctor en Rose nooit gelukt om de cybermen tegen te houden. Maar zag wel al van mijlen ver af al aankomen dat Mickey achter zou blijven in de wereld waar hij wel iets betekende. Vind het jammer dat Mickey weg is nu, voegde toch wel iets aparts toe.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• awesomemac
21 mei 2006 11:51 #7965 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic 2.06 The Age of Steel
Juist. Was zeker donkerder en hoewel het zoals je al zei kon zien dat Mickey achter bleef, was het toch verrassend. En dat maakte het einde toen Rose weer haar moeder zag erg mooi en emotioneel.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
22 mei 2006 21:46 #8002 door audaces
Beantwoord door audaces in topic 2.06 The Age of Steel
Een heftige aflevering zeg! :shock:

Vooral toen ineens de gevoelens van de Cybermen geactiveerd werden. En Jackie als Cybermen. Brrrrr... :(

Ik vind het wel jammer dat Mickey weggaat, want zoals bekend vind ik hem een leuk personage. Maar zijn keuze is wel begrijpelijk. In deze nieuwe wereld kan hij eindelijk wat betekenen, terwijl hij anders altijd een buitenbeentje zou blijven. Rose en de Doctor zijn vooral met elkaar bezig met hun prive cliqueje in hun prive wereldje. Dat had op ten duur met Mickey er bij toch niet goed gegaan.

Pete Tyler is ook sympathiek. Ik hoop dat we 'm nog een keer tegen komen in een andere AU/tijdreis naar het verleden/whatever. Vooral zijn interactie met Rose was interessant. :D

Kortom: een erg sterke aflevering. :)

• koiboy
24 mei 2006 22:41 #8056 door koiboy
Beantwoord door koiboy in topic 2.06 The Age of Steel
zekker een spannende aflevering. had eerst niet zo veel met mickey maar vond het nu wel zonde dat hij niet meer mee doet. vond hem net in de vorige aflevering leuk klikken tussen de doctor en hem.

• Blaidd drwg
24 mei 2006 23:18 #8058 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic 2.06 The Age of Steel

koiboy schreef : zekker een spannende aflevering. had eerst niet zo veel met mickey maar vond het nu wel zonde dat hij niet meer mee doet. vond hem net in de vorige aflevering leuk klikken tussen de doctor en hem.

Hoor ik van veel kijkers over Mickey. Ongemerkt is ie dus toch een essentiële companion geweest in de nieuwe serie.

Ik vond trouwens the Age of Steel een behoorlijk goede aflevering. Veel actie en spanning!

• awesomemac
25 mei 2006 00:11 #8059 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic 2.06 The Age of Steel
juist, dat is wel zo.

Moderators: audaces