De hond van Doctor Who: K9, krijgt een spin-off serie

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Trekscaper
  • Onderwerp Auteur
29 apr 2006 09:50 #7173 door Trekscaper
De BBC heeft gisteren bekend gemaakt dat er een spin-off serie van de hond van Doctor Who, K9 voor kinderen gemaakt zal worden. Het zal zich gaan om een geanimeerde serie gecombineerd met live action.

Nieuwe K9 zoals in de spin-off serie te zien zal zijn.

Het kinder tv-kanaal Jetix Europe zal samen met Doctor Who designer Paul Tams en K9 co-creator Bob Baker een 26 delige serie produceren.

Het hondje K9 verscheen meerder malen in Doctor Who tussen 1977 en 1981. En maakt zijn opwachting in de nieuwste serie vandaag (29 april) in de aflevering "School Reunion".

Lees verder op news.bbc.co.uk/1/hi/entertainment/4939144.stm

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
29 apr 2006 18:38 #7188 door audaces
Grappig beestje. :)

Alleen jammer dat ik de doelgroep niet ben. :wink:

• ayashoka
29 apr 2006 18:45 #7191 door ayashoka
Beantwoord door ayashoka in topic De hond van Doctor Who: K9, krijgt een spin-off serie
Geinig :) Enigste keer dat ik K9 in 'actie' heb gezien was in een DW webcast animatie (zie 1e post DW draadje)

Ongeacht de doelgroep ga ik dit denk toch wel kijken :P

• koiboy
29 apr 2006 20:46 #7201 door koiboy
haha
oke weet niet of het wat zal wezen. maar het zal wel leuk voor de kleintjes zijn. want ik vind sommige afleveringen van doctor who best wel eng voor kleine kinderen. en dit zal mooi wezen.

• awesomemac
29 apr 2006 22:02 #7204 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic De hond van Doctor Who: K9, krijgt een spin-off serie
haha, wist echt niet wie of wat het was. Volgde Dr. Who vroeger nooit, maar na de aflevering van vanavond weet ik waar het over gaat en als het om zijn avonturen gaat kan het zeker een leuke kinderserie worden.

• ayashoka
02 mei 2006 12:50 #7312 door ayashoka
Beantwoord door ayashoka in topic De hond van Doctor Who: K9, krijgt een spin-off serie
Gedeeltelijk off-topic, maar wel interessant:
28 december 1981 werd een pilot uitgezonden die bedoeld was als start voor een Doctor Who spin-off serie. Verder dan de pilot is het nooit gekomen, waardoor de serie ook nooit een naam heeft gekregen. Meestal wordt naar de serie verwezen als 'K-9 and Company'.

In de serie zouden Sarah Jane Smith en K9 centraal staan. Misschien kan Blaidd Drrwg nog wat meer vertellen :)

Hier de promotiefoto:

• Blaidd drwg
02 mei 2006 19:40 #7339 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic De hond van Doctor Who: K9, krijgt een spin-off serie

ayashoka schreef : In de serie zouden Sarah Jane Smith en K9 centraal staan. Misschien kan Blaidd Drrwg nog wat meer vertellen :)

Ik kan er niet meer over vertellen, ik weet dat het er is, maar ik heb het nooit gezien. Ik zal het eens opzoeken!
Het grappige is dat K-9 altijd met Sarah Jane geassocieerd word, terwijl ze nooit met K-9 samen in DW is geweest behoudens "the Five Doctors". Volgens mij is deze samenhang juist door de spin-off gekomen.

Moderators: audaces