Nieuwe Doctor Who (algemeen topic)
Enquete: (beëindigd op 0000-00-00 00:00:00)
Totaal aantal stemmers: 0 | |||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
- awesomemac
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- audaces
-
- awesomemac
Zitten er extra's op zoals op de Engelse?
Zag overigens dat in Engeland er een dvd uitgaat komen van The Runaway Bride.
Natuurlijk leuk, maar wel vreemd, in de seizoen 2 box zat de Christmas Invasion er bij van 2005. En nu doen ze The Runaway Bride apart?
- Blaidd drwg
awesomemac schreef : Zitten er extra's op zoals op de Engelse?
Ik heb begrepen van niet

Geen zorgen, de kerstspecial zal ook op de uiteindelijke seizoens box staan. Dit is alleen (net als bij TW en de vorige seizoenen van DW) zo´n voorlopige ´snelle´ uitgave, zonder extra´s.awesomemac schreef : [...] in de seizoen 2 box zat de Christmas Invasion er bij van 2005. En nu doen ze The Runaway Bride apart?
Maar goed, erg jammer dat er op de Nederlandse DVD´s helemaal geen extra´s zitten. Moet ik toch alsnog die Engelse (duurdere) uitgave kopen.

Verder: David Tennant is op zaterdag 24 feb te gast in de radio talkshow van Jonathan Ross. Tennant zou oorspronkelijk vorig jaar december (om de kerstspecial te promoten) in de tv talkshow van Ross te gast zijn, maar dat ging toen om de één of andere reden niet door. Nu zal Tennant zijn Recovery film gaan promoten. (En blijkbaar is de week daarna Billie Piper weer te gast. Gaat lekker zo!

- awesomemac

- awesomemac

sorry....
Bille gets into Gear
Piper to guest on Top Gear.
Billie Piper will be joining Jeremy Clarkson and his motoring pals for this Sunday's edition of Top Gear.
The actress, currently starring in West End play Treats, will take to the test track as this week's Star In A Reasonably Priced Car.
Top Gear can be seen on Sunday 4 March, at 8pm on BBC Two. It's repeated on Wednesday 7 March at 7pm on BBC Two and Saturday 10 March at 7pm on BBC Three.
- awesomemac

In the DWM it says that it's likely that there will be 45 minute versions of the show. But they will also make 30 minute and 10 minute edits as well.
Leuk weetje: de Engelse koningin is DW fan!

- Trekscaper
- awesomemac
Edit: Dead Ringers had dit keer ook weer Torchwood (/John Barrowman) en Life on Mars parodiën.

Voor wie het niet weet: David heeft vlak voor hij met DW begon Casanova gespeeld in de gelijknamige miniserie. Daar zaten uiteraard seksscènes in (David schatte zelf zo’n stuk of 20). De actrices waarmee hij die scènes moest spelen, kende hij vaak niet. Aan het begin van die scènes stelde hij zich dan vriendelijk aan zijn vrouwelijke collega’s voor met: “Hoi, ik ben David en ik ga je nu van achteren nemen” of “Hoi, ik ben David en ik ga nu onder je rok kijken.”
Het team van Graham had naar aanleiding hiervan in één of andere vaag contact advertentie blaadje een advertentie gezet namens David. De tekst was in de trant van de bovenstaande “Hoi, ik ben David en ik …” openingszin. Daar was uiteindelijk dus één reactie op gekomen van een man, Derek. De afzender had ook zijn telefoonnummer gegeven. In de studio nam Graham dus een zogenaamd ‘geile’ foto van David en stuurde die naar de GSM van die Derek. Die stuurde onmiddellijk een reactie terug van “rot op lul”, want die dacht dus dat iemand hem in de maling nam door een foto van een bekende acteur te sturen.
Wat doet David? Hij pakt de GSM, belt Derek terug en laat de volgende boodschap achter op zijn mailbox: “Derek, this is the Doctor. You had your chance and you blew it!”.

Tranen over mijn wangen, echt.
Voor wie het gemist heeft: ik les net dat de show zondag wordt herhaald, samen met een paar niet uitgezonden scènes.
- ayashoka
- Onderwerp Auteur
Jammergenoeg 3/4e gemist, ga zondag zeker even kijken. Hopen dat de Dead Ringers op Youtube komen

David Tennant in Dead Ringers:
Mmmm, New Labour. That's weird! (David zit in de laatste 45 seconden van de clip.)