iemand the boxset seizoen 2 van doctor Who ergens gezien?

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • nancy40
  • Onderwerp Auteur
22 juli 2008 01:17 #17874 door nancy40
Ik vroeg me af of iemand de boxset van seizoen 2 heeft gezien.

Ik zoek me rot, maar vind niks. Ik wil graag de boxset omdat je dan ook alle extra's erbij heb en heeft iemand de boxset van Torchwood ergens gezien?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Atmos
22 juli 2008 14:24 #17875 door Atmos

nancy40 schreef : Ik vroeg me af of iemand de boxset van seizoen 2 heeft gezien.

Ik zoek me rot, maar vind niks. Ik wil graag de boxset omdat je dan ook alle extra's erbij heb en heeft iemand de boxset van Torchwood ergens gezien?

Heb hem gekocht in Engeland.

• Dallista
22 juli 2008 21:24 #17877 door Dallista

nancy40 schreef : Ik wil graag de boxset omdat je dan ook alle extra's erbij heb en heeft iemand de boxset van Torchwood ergens gezien?

Dan heb je het vast over de Britse release. Geen idee of ze in NL verkrijgbaar zijn (niet dat ik ooit gezien heb), maar je kan ze altijd bestellen, bv. bij play.com (geen verzendkosten), inclusief seizoen 2 van Torchwood.

• Blaidd drwg
23 juli 2008 03:48 #17878 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic iemand the boxset seizoen 2 van doctor Who ergens gezien?

Dallista schreef :

nancy40 schreef : Ik wil graag de boxset omdat je dan ook alle extra's erbij heb en heeft iemand de boxset van Torchwood ergens gezien?

Dan heb je het vast over de Britse release. Geen idee of ze in NL verkrijgbaar zijn (niet dat ik ooit gezien heb), maar je kan ze altijd bestellen, bv. bij play.com (geen verzendkosten), inclusief seizoen 2 van Torchwood.

www.sendit.com/video/item/7001000128157
E 59,99

www.play.com/DVD/DVD/4-/1003429/ ... oduct.html
E 53,49

• Blaidd drwg
23 juli 2008 03:51 #17879 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic iemand the boxset seizoen 2 van doctor Who ergens gezien?

nancy40 schreef : heeft iemand de boxset van Torchwood ergens gezien?

www.play.com/DVD/DVD/4-/5388876/ ... oduct.html

www.sendit.com/video/item/7001000141390

• awesomemac
24 juli 2008 00:18 #17880 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic iemand the boxset seizoen 2 van doctor Who ergens gezien?
Het is hierboven al geschreven: heb zelf seizoenen 1, 2 en 3 van de (nieuwe) Doctor Who op dvd ook besteld via Play.com (net als Torchwood).

Moderators: audaces