journeys end

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • nancy40
  • Onderwerp Auteur
06 juli 2008 19:35 #17824 door nancy40
journeys end werd gestart door nancy40
laatste aflevering dr who :cry:

hoe vonden jullie deze aflevering?

Ik was wel een beetje teleurgesteld, ik had zoveel geruchten gehoord en had al een heel eigen versie bedacht.

Vandaag heb ik confidential gezien en heb journeys end nog een keer bekeken en deze keer vond ik hem wel goed.

Nu maar wachten tot het kerst is voor de xmas special.

Ik ben blij dat david tennant nog even de doctor blijft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• awesomemac
07 juli 2008 23:33 #17828 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic journeys end
Ik was niet teleurgesteld. Ik vond het een mooie seizoens finale, al vond ik seizoenen 2 en 3 met de seizoensfinale beter. Seizoen 2 had meer emotie en seizoen 3 meer spanning.

Mickey en Martha die met Jack meegaan--> seizoen 3 Torchwood?
Rose met haar Doctor in haar universum--> verhaal nu definitief af gesloten?
En Davros--> vast niet dood.

Leuk dat Davros Sarah Jane herkende en dat de Doctor Gwen herkende aan de naam van haar voorouder.

Jammer dat Donna op deze manier de serie verlaat. Zeker wel goed in elkaar gezet, alleen jammer dat ze na een jaar reizen nu niets meer erover weet. Het stuk met de Doctor en haar opa, heel mooi. Hij had best een ritje mee gemogen vind ik. Acteur deed het ook erg goed vond ik.

In Runaway Bride vond ik Donna maar irri, in seizoen 4 werd ze steeds beter en was het juist leuk om te zien dat er iemand tegengas gaf tegen de Doctor.

Wat me ook opviel, in de vorige seizoenen altijd een stukje te zien van The Christmas Special (Seizoen 1: David als nieuwe Doctor, seizoen 2: Donna in de Tardis, seizoen 3: de Titanic in de Tardis) en nu niets?

Zal vat meer dingen er over te vertellen hebben, maar moet het gewoon nog een keer kijken en het laten bezinken.

Exterminieren!! (Duitse Daleks, haha, perfect!)

• Silmarien
08 juli 2008 16:01 #17835 door Silmarien
Beantwoord door Silmarien in topic journeys end
Zondag lieten ze wel een stukje zien, iets met de cybermen.. Maar dat was über kort!

Moderators: audaces