stolen earth

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • nancy40
  • Onderwerp Auteur
29 juni 2008 13:07 #17781 door nancy40
stolen earth werd gestart door nancy40
wat een goede eppy en wat een clifhanger,

op een ander forum hoorde ik dat om iets voor 13.00 uk-time een trailer van volgende week komt.

Ik zit zeer zeker voor de buis. We zullen wel niks te zien krijgen van de doctor.

wat gaat er gebeuren, een nieuwe doctor,zeer onwaarschijnlijk daar hij de xmas special doet. Ik heb rumors gehoord dat de doctor in 2 doctors splijt. Wie van de faithfull companions gaat er dood? zoveel vragen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• awesomemac
30 juni 2008 02:33 #17784 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic stolen earth
Twee Doctors? Eén voor de serie en 1 voor de specials? Lijkt mij vreemd als dit zou zijn, hoe dan ook, de trailer zegt er niets over:

• Stoney3K
02 juli 2008 18:15 #17793 door Stoney3K
Beantwoord door Stoney3K in topic stolen earth

nancy40 schreef : wat gaat er gebeuren, een nieuwe doctor,zeer onwaarschijnlijk daar hij de xmas special doet. Ik heb rumors gehoord dat de doctor in 2 doctors splijt. Wie van de faithfull companions gaat er dood? zoveel vragen

De theorie die we nog niet gehoord hebben, maar ook nog kan: Ten regenereert naar 11 en de X-Mas special wordt een multi-doctor aflevering.
Ik weet niet of Moffat de kerstspecial zal schrijven, maar gezien Time Crash denk ik dat een volle-lengte aflevering met meerdere Doctors van zijn pen niet verkeerd uit zal pakken.

(Ja, ik weet het, "Ten regenereert" blijft vloeken in de kerk :P )

• awesomemac
02 juli 2008 22:29 #17797 door awesomemac
Hoewel we natuurlijk al eerder een multi Doctor verhaal hebben gehad, zou het wel weer leuk zijn nu aardig wat jaartjes verder.

• Blaidd drwg
03 juli 2008 18:58 #17800 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic stolen earth

Stoney3K schreef : (Ja, ik weet het, "Ten regenereert" blijft vloeken in de kerk :P )

Nee hoor! Maar het ligt er een beetje te dik op. Maar je weet maar nooit met die Who-schrijvers

• Blaidd drwg
03 juli 2008 19:00 #17801 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic stolen earth

awesomemac schreef : Hoewel we natuurlijk al eerder een multi Doctor verhaal hebben gehad, zou het wel weer leuk zijn nu aardig wat jaartjes verder.

Afgezien van Time Crash dateert de laatste alweer uit 1985, The Two Doctors. Colin Baker samen met Patrick Troughton.

The Ten Doctors zal wel moeilijk worden :(

• awesomemac
04 juli 2008 02:24 #17803 door awesomemac
Ten Doctors? haha, nee, lastig als er een aantal niet meer zijn hè?

Moderators: audaces