turn left

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • nancy40
  • Onderwerp Auteur
21 juni 2008 21:12 #17729 door nancy40
turn left werd gestart door nancy40
en hoe vonden jullie deze episode,

heb deze episode aan al jullie verwachtingen voldaan.

Ik vind Catherine Tate hartstikke goed, ik heb de doctor niet echt gemist. Natuurlijk was Rose deze episode erbij

Ik ben heel benieuwd naar de laatste episode de laatste van weer een goed seizoen Doctor Who.

wat gaat er allemaal gebeuren, iedereen is van de partij de laatste aflevering moet wel spetteren.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Dr Slump
24 juni 2008 11:32 #17736 door Dr Slump
Beantwoord door Dr Slump in topic turn left
Hoe heet die track op het einde van dit aflevering?

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
24 juni 2008 12:46 #17737 door audaces
Beantwoord door audaces in topic turn left

Dr Slump schreef : Hoe heet die track op het einde van dit aflevering?

All the Strange, Strange Creatures (The Trailer Music)

Staat ook op de soundtrack van het derde seizoen.

• Logos
24 juni 2008 13:15 #17738 door Logos
Beantwoord door Logos in topic turn left

nancy40 schreef : wat gaat er allemaal gebeuren, iedereen is van de partij de laatste aflevering moet wel spetteren.

Ik dacht dat er nog 2 afleveringen komen? Dat hoop ik toch in ieder geval wel, anders moeten ze wel heel erg alles gaan afraffelen. :?

• -MD-
24 juni 2008 14:08 #17739 door -MD-
Beantwoord door -MD- in topic turn left
er komen nog twee afleveringen. maar aangezien het een 2-parter is, is het wel 1 verhaal.

Ik vond dit een van de betere afleveringen van dit seizoen. het hoofdverhaal was deze aflevering niet heel speciaal. maar de uitwerking was daarintegen heel goed gedaan. Zeer leuk om alle verwijzingen naar afgelopen seizoenen te zien, met zelfs verwijzingen naar Sarah Jane en Torchwood. Het einde met Bad Wolf was erg leuk gedaan. Ik ben benieuwd naar de volgende afleveringen.

• awesomemac
24 juni 2008 23:22 #17745 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic turn left

Dr Slump schreef : Hoe heet die track op het einde van dit aflevering?

Mooi stukje hè? Heerlijk hoe uptempo het is en dan heb je al gelijk zin om verder te gaan kijken.

Vond het een goeie aflevering, een soort What if...? aflevering.

Mooi om alle Aarde verhalen langs te zien komen weer sinds de Runaway Bride en kan je gelijk de invloed zien van de Doctor.

Maar wat ik eigenlijk al van Donna vond, werd in deze aflevering nog duidelijker, ze is erg egoïstisch. Denkt meer alleen aan haarzelf dan om wat er om haar heen gebeurd.

Zeker vergeleken met Martha Jones.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
25 juni 2008 00:41 #17746 door audaces

awesomemac schreef : Maar wat ik eigenlijk al van Donna vond, werd in deze aflevering nog duidelijker, ze is erg egoïstisch. Denkt meer alleen aan haarzelf dan om wat er om haar heen gebeurd.

Maar dat was juist de 'oude' Donna, de Donna die niet was veranderd door haar leven met de Doctor. Deze aflevering liet mooi zien hoe zeer ze veranderd is sinds The Runaway Bride (dat ze zichzelf op offerde om de tijdlijn te herstellen).

• awesomemac
25 juni 2008 01:26 #17747 door awesomemac
Daar heb je helemaal gelijk in. Niet bij stil gestaan.

• Dokter Wouter
25 juni 2008 09:16 #17748 door Dokter Wouter
Beantwoord door Dokter Wouter in topic turn left

Audaces schreef : Maar dat was juist de 'oude' Donna, de Donna die niet was veranderd door haar leven met de Doctor. Deze aflevering liet mooi zien hoe zeer ze veranderd is sinds The Runaway Bride (dat ze zichzelf op offerde om de tijdlijn te herstellen).

Maar het is toch juist de oude egoïstische Donna die de Doctor nooit heeft ontmoet die zich in Turn Left opoffert? Hoe laat dat dan zien dat ze veranderd is?

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
25 juni 2008 12:50 #17752 door audaces
Okay, slecht geformuleerd. Ik ben een Donna fan, dus voor mij is het wel duidelijk dat Donna inmiddels erg is veranderd. In Turn Left zie je aan het begin de oude Donna nog, maar na een tijdje zie je dat zij ook veranderd door haar ervaringen in de alternatieve tijdlijn. Uiteindelijk offert ze hierdoor zelfs haar eigen leven op. Daardoor wordt duidelijk dat ze een veel diepere en serieuzere kant heeft dan de meeste mensen denken. En die andere kant van haar persoonlijkheid heeft zich alleen kunnen ontwikkelen door bijzondere omstandigheden (reizen met de Doctor of situatie in de andere tijdlijn). Zonder dat alles was ze waarschijnlijk altijd dezelfde vrouw gebleven als aan het begin van The Runaway Bride.

• Blaidd drwg
25 juni 2008 20:38 #17755 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic turn left
Haha, ingewikkeld hè?

We hebben Donna dus in 3 smaken:

1) De Runaway Bride Donna
2) De met de Doctor reizende Donna (die is zeker anders)
3) De door alle ellende veranderde Donna in de alternatieve tijdslijn.

Talking about split personalities!

• awesomemac
26 juni 2008 00:14 #17757 door awesomemac
hahaha LOL

EN afhankelijk hoe de laatste 2 afleveringen zullen zijn, misschien nog een 4e versie?

Moderators: audaces