4x10 Midnight

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • nancy40
  • Onderwerp Auteur
15 juni 2008 14:08 #17635 door nancy40
4x10 Midnight werd gestart door nancy40
En hoe vonden jullie deze episode.

Ik vond deze aflevering het beste tot nu toe. Ik zat op het puntje van mijn stoel.

Met weinig middelen zo'n spanning opbouwen vind ik heel knap, daarbij is David Tennant is een hele goede acteur.

Ik heb genoten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• zero_gravity
15 juni 2008 15:36 #17637 door zero_gravity
Beantwoord door zero_gravity in topic 4x10 Midnight
Scheelde een paar minuten met posten... :)

Vond het een typische 'iedereen in een kleine ruimte + gevaar + paniek' episode, wel goed uitgevoerd. Spannend en met een dikke vleug mysterie. Het napraten werd op een gegeven wel zwaar irritant, maar 't blijft bijzonder gedaan. De grote vraag: zou deze ep meer dan 2x te bekijken zijn? :p

*SPOILER*

Ben wel erg benieuwd naar wat het wezen nu eigenlijk moest zijn. Deed denken aan de 'grote boze meneer' uit de Satan Pit episode. Het stelsel zou dan een gevangenis kunnen zijn... of dumpplaats, for al we know.

*/SPOILER*.

• nancy40
  • Onderwerp Auteur
15 juni 2008 18:57 #17642 door nancy40
Beantwoord door nancy40 in topic 4x10 Midnight
Ik vind deze episode zeker de moeite waard om 2x of meerdere keren te kijken.

Ik ga hem zo nog een keer zien en Dr who confidential ligt ook al klaar om bekeken te worden.

• -MD-
15 juni 2008 21:05 #17645 door -MD-
Beantwoord door -MD- in topic 4x10 Midnight
ik vond dit eigelijk een slechte aflevering. Het begon wel leuk, maar dat herhalen werd snel irritant en die discusies over hoe en wie eruit gegooid moest worden vond ik weinig intresant.

Het enige waar ik van op het puntje van me stoel zat was de preview van de volgende aflavering.
Waarschuwing: Spoiler!

• awesomemac
16 juni 2008 12:29 #17649 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic 4x10 Midnight
Vond het een "overleefbare" aflevering. Niet slecht, maar ook niet geweldig. Wel leuk te zien dat ze een beetje angst in de aflevering wilden gooien op die manier, maar echt onder de indruk van deze aflevering was ik niet.

• zero_gravity
16 juni 2008 21:29 #17657 door zero_gravity
Beantwoord door zero_gravity in topic 4x10 Midnight
Slecht of niet slecht, het gelijktijdig opzeggen van de teksten vind ik toch een kunst - zo veel en zo lang. Of zouden ze alles geknipt & geplakt hebben danwel 101 auto-cue's hebben neergezet? Dan gaat de kunst er toch een beetje van af :)

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
17 juni 2008 00:39 #17662 door audaces
Beantwoord door audaces in topic 4x10 Midnight

zero_gravity schreef : Slecht of niet slecht, het gelijktijdig opzeggen van de teksten vind ik toch een kunst - zo veel en zo lang. Of zouden ze alles geknipt & geplakt hebben danwel 101 auto-cue's hebben neergezet? Dan gaat de kunst er toch een beetje van af :)

De Confidential ging hier uitgebreid op in. Als ik het me goed herinner was het een combinatie van allemaal. Veel dialogen leren, slim montage werk, hier en daar een auto cue en ten slotte nog ADR in post productie.

Moderators: audaces