rani

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • cva
  • Onderwerp Auteur
17 mei 2008 17:38 #17476 door cva
rani werd gestart door cva
kan er mij iemand vertellen wat de rani juist is en wat hij in de oudere reeksen te doen had met de dokter ? is dit ook een tijdheer/vrouw of is dit een wezen op zich en op andere foras word er gesproken over donna die wel eens de rani kan zijn (rode nagels op het einde van seizoen drie die toen de ring oppakten)
wat was deze ring trouwens

en kent er ook iemand de geschiedenis van davros wat en wie is hij en hoe is hij ooit bij de dokter beland

en wilf (opa van donna) wat denken jullie van hem :?: :?:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Sosumi
17 mei 2008 17:53 #17477 door Sosumi
Beantwoord door Sosumi in topic rani
en.wikipedia.org/wiki/Rani_(Doctor_Who )

misschien heb je daar iets aan ;)

• doctor who fan
17 mei 2008 19:17 #17478 door doctor who fan
Beantwoord door doctor who fan in topic rani
Ikzelf heb 1 avontuur met de rani, en wel met colin baker, en dat is gewoon net als de doctor een time-lord, maar dan een vrouw, en net als de master een boef, en in dat avondtuur werken ze ook samen.

• cva
  • Onderwerp Auteur
17 mei 2008 21:11 #17479 door cva
Beantwoord door cva in topic rani
en wat denken jullie van wilf en donna ?

• nancy40
17 mei 2008 21:21 #17481 door nancy40
Beantwoord door nancy40 in topic rani
I love Wilf, heerlijk zo'n opa die alles goed voor je wilt.

Donna vindt ik super. Ik moest even wennen maar nu vind ik haar super. Heerlijk hoe ze de doctor op zijn plaats zet.

• Stoney3K
17 juni 2008 01:30 #17663 door Stoney3K
Beantwoord door Stoney3K in topic rani
Er waren geruchten dat de Rani dit seizoen haar gezicht zou laten zien. Vooralsnog weinig Time Lady tegengekomen (afgezien van Jenny dan)... hebben ze haar gedumpt in favor of de andere grote vijand van de Doctor?

• Blaidd drwg
17 juni 2008 08:58 #17664 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic rani

Stoney3K schreef : Er waren geruchten dat de Rani dit seizoen haar gezicht zou laten zien. Vooralsnog weinig Time Lady tegengekomen (afgezien van Jenny dan)... hebben ze haar gedumpt in favor of de andere grote vijand van de Doctor?

Het zou zomaar kunnen, de Rani is tenslotte nooit een echt populaire tegenstander geworden.

• Dokter Wouter
20 juni 2008 14:12 #17720 door Dokter Wouter
Beantwoord door Dokter Wouter in topic rani
Ik moet zeggen dat ik het gerucht over de Rani nooit heb geloofd. Het gerucht ging ook de ze door Joan Collins gespeeld zou worden wat het gerucht in mijn ogen alleen maar minder waarschijnlijk maakte.
Zou het misschien zo kunnen zijn dat een aantal mensen via via hebben gehoord dat er een mevrouw met een sonic screwdriver (in Partners in Crime en in Silence in the Library / Forest of the Dead) in de serie zou voorkomen en toen meteen hebben geconcludeerd: sonic screwdriver en vrouw, dus Time Lady, dus Rani. Een beetje 1 + 1 = 3 eigenlijk.

Moderators: audaces