Super mega delux goedkope DW dvd box!

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • Dallista
22 nov 2007 13:55 #16320 door Dallista
Beantwoord door Dallista in topic Super mega delux goedkope DW dvd box!
BS is pet. Deventer ook alweer niets, maar de shipment zou vanmiddag nog moeten komen... misschien ga ik nog wel weer aan de wandel, kijk nog wel. Op den duur ga ik ze anders wel bestellen, is het dan eenmalig die verzendkosten van een paar euro? Da's nog wel te overzien dan, zeker aangezien ik dan toch een order ga doen van een stuk of... oh, vijf? zes boxen minimaal, waarschijnlijk nog wel wat meer. 13 euro makes for good X-mas pressies to get people hooked on Doctor who, complete with Dutch subtitles, hehehe.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Dallista
26 nov 2007 13:56 #16339 door Dallista
Squee, de aanhouder wint! Net bij de BS in Deventer weer eens langsgeweest, en nu hadden ze (eindelijk) 4 exemplaren liggen. Mine mine mine mine! :lol:

• Blaidd drwg
26 nov 2007 22:45 #16350 door Blaidd drwg
Beantwoord door Blaidd drwg in topic Super mega delux goedkope DW dvd box!
En heb je ze allemaal meegenomen?

• Dallista
27 nov 2007 05:57 #16358 door Dallista

Blaidd drwg schreef : En heb je ze allemaal meegenomen?

Had er graag nog wat meer gehad, maar ja, ze hadden er maar vier. Eentje voor mezelf, eentje voor een collega op werk, eentje voor een vriendin in Duitsland en eentje voor een NL vriendin die momenteel in Engeland studeert. Als ik er nog weer vier te pakken kan krijgen, neem ik ze zo weer mee. :)

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Lees meer
27 nov 2007 18:47 #16360 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Super mega delux goedkope DW dvd box!
Het is me eindelijk gelukt om de DVD's te bemachtigen! :)

Ik ben vanmiddag eerst bij BS in Dukenburg geweest, maar daar hadden ze nada. Toen naar de BS aan de St. Jacobslaan, waar ze wel drie boxen hadden staan. De verkoopster aan de kassa zei nog iets van 'Ja, die hebben we weer binnen gekregen.'

• Dokter Wouter
05 dec 2007 23:46 #16417 door Dokter Wouter
Beantwoord door Dokter Wouter in topic Super mega delux goedkope DW dvd box!
Ik heb ze nog steeds niet bij BS zien liggen. Niet dat ik ze wil hebben, ik heb de Engelse TARDIS-box al, maar ik kan het toch niet laten om zo af en toe eens te kijken. Het komt niet dagelijks voor dat je in Nederland iets van Doctor Who tegenkomt.

• Ramon
10 feb 2008 10:59 #16848 door Ramon
Beantwoord door Ramon in topic Super mega delux goedkope DW dvd box!
Hai Allemaal
Lang niet hier geweest,gisteren weer voor het eerst.
Ik was verbaasd te zien dat de dvd box van serie toch uit is met Ned.Ondertiteling.
Maar goed toch even gaan kijken,en Ja, gevonden bij de Blokker hier, iets duurder dan bij BS.
De prijs bij de Blokker was 14,95.
Wel jammer dat Memphis Belle zo onduidelijk is over of ze serie 2 en 3 ook met Ned.Ontertiteling uit gaan geven.
Ik heb al wel de Engelse uitgaves van de de dvd boxxen,1,2 en 3,maar toch leuk om ook Ned.Ondertiteling te hebben .
Nu op naar Serie 4.

• awesomemac
10 feb 2008 23:03 #16852 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Super mega delux goedkope DW dvd box!
Heb zelf ook seizoenen 1 t/m 3 op dvd, Britse versie. Alleen zijn ze wel erg duur vergeleken met andere series.

Moderators: audaces