Het BSG foto/video topic
Enquete:
Totaal aantal stemmers: 0 | |||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
- audaces
-
Onderwerp Auteur

Ik kwam net de volgende BSG cast foto's tegen. Ze zijn afgelopen vrijdag gemaakt, dus nog erg recent.

abby-i.livejournal.com/300457.html
Grace Park ziet er erg mooi uit.

Hier nog één van de hele cast bij elkaar:
pics.livejournal.com/ravenclawdr ... d0zs2/g172
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- awesomemac

- awesomemac

- ayashoka

Sommige zijn wel vreselijk (uit)belicht waardoor elk oneffenheidje en rimpeltje eruit springt

Geen photoshop deze keer

(draai op deze comp in 800x600 res dus het staat allemaal XXL in beeld)

Nog een paar foto's: www.mtr.org/festivals/paleyfest2006/bg.htm
Volgens mij heeft Mary zelfs dezelfde bril als Roslin.

- awesomemac
- koiboy
leuk ze te zien zonder ruimte ship

- awesomemac

(Ik had wel moeite met kiezen, aangezien er zo'n 15 avatars met Eddie/Mary te vinden waren.

- ayashoka
Halverwege het seizoen gaat het erg slecht met Roslin en op een gegeven moment zoenen zij en Adama een keer in een soort van 'help-ik/zij-ga(at)-dood' opwelling. (Dat stond eigenlijk niet in het script, maar was een inprovisatie door Eddie en Mary. Iedereen vond het zo geweldig dat ze het in de aflevering hebben gehouden. Is IMHO ook één van de indrukwekkendste scenes uit de hele serie geworden.)
Verder gaat hun relatie eigenlijk nog niet (behalve veel leuke R/A momenten), maar Mary en Eddie hebben in interviews wel gezegd dat ze in het derde seizoen R/A graag bij elkaar willen hebben. Dus wie weet. (Ik zou het niet erg vinden, want hun scenes zijn altijd steengoed.)
Het is allemaal trouwens wel erg grappig, vooral als je bedenkt dat Eddie aan het begin van het seizoen overal in interviews rondbazuinde dat R/A nooit meer dan vrienden zouden gaan worden en altijd vijanden zullen gaan blijven etc. Tegenwoordig is hij zelf één van de grootste R/A voorstanders geworden.

- ayashoka
Het was toch gezelliger dan hij eerst dachtAudaces schreef : Het is allemaal trouwens wel erg grappig, vooral als je bedenkt dat Eddie aan het begin van het seizoen overal in interviews rondbazuinde dat R/A nooit meer dan vrienden zouden gaan worden en altijd vijanden zullen gaan blijven etc. Tegenwoordig is hij zelf één van de grootste R/A voorstanders geworden.
[/size]

Leuk dat ze zo goed met elkaar omgaan - kan hun prestaties enkel maar voordelen geven. Zo is het nog eens fun om naar werk te gaan. (kan je ook een kritische kant van zien maar ff geen grauwe luchten vanavond)
- awesomemac

- awesomemac
Eddie, Mary en Jamie.
Mary is 54 trouwens. Ziet er nog goed uit.

De foto´s komen trouwens van een BSG seminar in het Museum of Television and Radio in New York.
Verder is er een streaming video van de Q&A sessie van het seminar (met Ron Moore, David Eick, Eddie, Mary & Jamie) op het web te vinden. Spoilers voor seizoen 3 komen ook aan bod.
www.mtr.org/index-bsg.htm
- awesomemac