Battlestar Galactica
Enquete:
Totaal aantal stemmers: 0 | |||
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd. |
- Frank
- Onderwerp Auteur

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- ayashoka

Next week better!
Trouwens veel positieve recensies op de Veronica site.
www.veronica.nl/modules.php?name ... brieknaam=
Las daar ook dat ze in Amerika in januari seizoen 3 gaan uitzenden, dus het beloofd wat groots te worden.
Tenminste... als veronica ze 'normaal' uitzend!
- awesomemac
- ayashoka
Of ze in europa te koop komen is me niet bekend.
Overigens is de resolutie (geloof ik) maar iets 320xnogwat, dus de filmpjes zijn hooguit nuttig voor op je iPod (video). Maar wel kicks

- ayashoka
ben benieuwd hoe de serie zich verder ontwikkelt.
- Frank
- Onderwerp Auteur
- mattymat
-
- awesomemac

Verder denk ik dat ik hier heel makkelijk een fan van kan worden, wat ik niet verwacht had. Er was eerst toch wel veel gedoe over de nieuwe serie vs de oude serie, en aangezien ik daar vroeger als kind graag naar keek, weerhield het me er eerlijk gezegd wel een tijdje van om naar de nieuwe versie te kijken. Maar zoals gezegd, ik ben erg positief!

Ik moet zeggen dat ik hier geen fan van ben. Dat heen-en-weer bewegende beeld werkt bij mij een beetje op mijn zenuwen.constante camera bewegingen (uit de hand)

- awesomemac
- kikkertje
wel niet echt scifi, tis eigenlijk drama die je makkelijk kan transponneren naar onze wereld. kbedoel, geen technobrabbel, maar conflicten zoals we die ook in onze hedendaagse wereld ervaren.
Bij deze serie voel je ook dat alles mooi vooraf is uitgewerkt (bv de kanker van Roslin en de drankzucht van 'second in command - hoe heet die ook alweer' die al van in het begin aan bod komt en later drastische gevolgen krijgt... kbedoel, als je achteraf het verhaal checkt, dan klopt alles (bij pakweg 24 of Alias is zoiets niet het geval).
Ik ben totaal ingezogen in het verhaal, tis spannend en vol sexy scénes.
- awesomemac
Het vervolg op Resurrection Ship was weer prachtig!
- ayashoka
Tot nu toe 2(jawel) afleveringen gezien en het trekt me steeds meer aan.
Dit wordt zeker een regular

Idd.awesomemac schreef : Het vervolg op Resurrection Ship was weer prachtig!

Ik heb nu twee hele afleveringen gezien (Resurrection Ship 1 + 2) en ik ben helemaal verslaaft. Alle bedenkingen die ik ooit had tegen deze serie, zijn helemaal verdwenen.

- mattymat
-

- awesomemac
Audaces schreef :
Idd.awesomemac schreef : Het vervolg op Resurrection Ship was weer prachtig!
(Ook de soundtrack vind ik erg geslaagd.)
Ik heb nu twee hele afleveringen gezien (Resurrection Ship 1 + 2) en ik ben helemaal verslaaft. Alle bedenkingen die ik ooit had tegen deze serie, zijn helemaal verdwenen.
Ik vond de serie al eigenlijk vanaf het begin goed, maar werd echt goed bij de laatste 2 afleveringen van seizoen 1.
@ MattyMaT: je kan natuurlijk een Torrent programma gebruiken of zoals ik LimeWire. Snel zijn beiden niet echt, maar een nachtje aanlaten en hup, weer tig afleveringen binnen.
- ayashoka
Ook tof is de manier waarop de verhalen worden ingeleid en verteld: de flashbacks en de voor elke aflevering unieke intro die telkens opgebouwd zijn uit korte beelden van de episode. Anders dan zou denken doet het toch niet storend aan, en roept net zoveel vragen op (nieuwsgierigheid) als dat het dingen verteld.
Wel een paar kritische dingetjes aan de aflevering:
- De raket die valt, is daar geen beter systeem voor? Dat die dingen zwaar zijn en makkelijk eraf moeten OK, alleen kan dat veiliger

- Rookies gaan vliegen, Cylons vallen aan met een redelijke groep van 8 jagers

Is allemaal niet erg, misschien alleen dat het verhaal op die punten iets te opvallend gevormd is (voor een kritisch oog) om een situatie te creeren.
- awesomemac
Wel leuk om Richard Hatch in de serie te zien (de oude Apollo).

img.photobucket.com/albums/v11/l ... 10611a.jpg
- ayashoka
Audaces schreef : Zag vorige week trouwens een leuke foto: de oude Starbuck (de acteur) en de nieuwe Starbuck (de actrice) tijdens een praatje in Starbucks (de winkel).
img.photobucket.com/albums/v11/l ... 10611a.jpg
Zij lijkt het een stuk leuker te vinden dan hij

Ik herken hem nog wel, maar van de oude serie weet ik verder weinig. In welke aflevering speel hij eigenlijk mee, of ben ik zo suf dat ik er al een tijd overheen kijk???