CSI: A Space Oddity

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • audaces
  • audaces's Profielfoto Onderwerp Auteur
Meer
17 apr 2009 12:07 - 17 apr 2009 12:12 #18956 door audaces
CSI: A Space Oddity werd gestart door audaces
Ik heb net de nieuwe aflevering van CSI (A Space Oddity) bekeken. Ik ben normaal niet zo'n fan van deze serie (geef mij maar Bones), maar dit vond ik toch erg leuk om te kijken.

Het verhaal: tijdens een SF conventie wordt een tv-producent vermoord. Hij was van plan een remake te maken van de Star Trek-achtige cult serie Astro Quest. De nieuwe serie zou Astro Quest Redux gaan heten en zou een soort BSG-achtige serie worden met veel geweld. (Compleet met Bear McCreary-achtige muziek.) Wanneer de producent tijdens de conventie zijn plannen aan de fans presenteert wordt hij uitgejoeld door het publiek en even later wordt hij dus vermoord.

In de aflevering komen enkele bekende gezichten uit BSG voorbij. Kate Vernon (Ellen Tigh) speelt een verdachte professor die een documentaire maakte over SF fans. Ronald D. Moore (producent BSG), Grace Park (Boomer/Athena/Eight) en Rekha Sharma (Tory) staan in het publiek als de Astro Quest Redux trailer wordt vertoond. (Vooral RDM is erg leuk. 'You suck!') Verder werd het script geschreven door twee BSG schrijvers en werd de aflevering geregisseerd door een BSG regisseur.

Kortom: een aanrader als je een vrij uurtje overhebt. :)

Meer over de achtergronden van deze aflevering is te vinden in deze interviews met de schrijvers .
Laatst bewerkt 17 apr 2009 12:12 door audaces.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Sosumi
17 apr 2009 12:09 #18957 door Sosumi
Beantwoord door Sosumi in topic CSI: A Space Oddity
Ik heb 'm ook net gekeken (csi is wel vermakelijk als je inderdaad even niets te doe hebt), alleen Rekha Sharma was me niet opgevallen :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Moderators: audaces