Wie is de Final Cylon? (alleen speculatie)

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • audaces
  • audaces's Profielfoto Onderwerp Auteur
Meer
15 jan 2009 00:13 #18666 door audaces
Wie is de Final Cylon? (alleen speculatie) werd gestart door audaces
Aanstaande vrijdag eindelijk een nieuwe aflevering. Wil iemand nog een laatste gokje wagen? Wat zijn jullie voorkeuren voor de laatste Cylon?

Ik zelf heb altijd gehoopt dat het Roslin of Adama is, maar dat zal wel te voor de hand liggend zijn. (Maar wel lekker schokkend, dus ik blijf stiekem hopen! :) )

Starbuck is het denk ik niet, die heeft al een andere lotsbestemming (whatever that may be).

Op andere fora wordt gespeculeerd dat het misschien Ellen Tigh is, maar dat zou ik eerlijk gezegd een beetje teleurstellend vinden. Want wat is dan de point als diegene toch al dood is?

Verder zou ik het ook jammer vinden als de laatste Cylon maar een gastpersonage ofzo is, dus geen lid van de hoofdcast. Dan heeft het voor mij toch te weinig impact, ben ik bang.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• valen
15 jan 2009 09:35 #18667 door valen
Beantwoord door valen in topic Wie is de Final Cylon? (alleen speculatie)
Ik vind Ellen Tigh een leuke keuze en het feit dat ze op dit moment dood is hoeft geen probleem te zijn. Mijn idee is dat die 5 cylons zich voortplanten op een bepaalde manier en dat daar dan een soort kopie van henzelf uitkomt. Het kan dus best zijn dat het toekomstige kind van Col. Tigh en nr. Six de persoonlijkheid heeft van Ellen Tigh. Vergezocht misschien, maar wel een vermakelijke mogelijkheid.

• awesomemac
18 jan 2009 22:11 #18672 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Wie is de Final Cylon? (alleen speculatie)
Tja, eerlijk gezegd denk ik niet zo veel over na wie het zou kunnen wezen.

Maar als ik er even stil bij moet staan: denk ik eerder Roslin dan Adama.

Moderators: audaces