DVD Seizoen 3

Enquete:

Totaal aantal stemmers: 0
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
  • thyssimonis
  • Onderwerp Auteur
23 mei 2008 19:31 #17525 door thyssimonis
DVD Seizoen 3 werd gestart door thyssimonis
He

Hoe zit het eigenlijk met seizoen 3 op DVD?
Bol.com zegt 07-08-2008
VanlLeest.nl/Freeredcordshop.nl zegt 31-12-2008

En in de winkel Fame in amsterdam heb ik hem al zien staan voor 55 euro! En ook nergens anders.

Hoe zit het nou is die al uit voor regio 2 of is het in de Fame niet voor regio 2?

Mvg,

Thijs

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• audaces
  • audaces's Profielfoto
Meer
23 mei 2008 20:21 #17527 door audaces
Beantwoord door audaces in topic DVD Seizoen 3
Seizoen 3 is vorig jaar al in Regio 2 uitgekomen. (En is te bestellen via import sites als play.com )

Wanneer de Nederlandse DVD's worden uitgebracht weet volgens mij niemand, want de datum is al meerdere keren verschoven. (Volgens de geruchten mogen de DVD's van seizoen 3 pas uitkomen als deze afleveringen op de Nederlandse TV zijn uitgezonden. Dat zou dus nog een tijdje kunnen duren.)

Ik heb ook geen idee wat ze bij Fame verkopen, misschien de import versie uit Engeland?

• -MD-
23 mei 2008 20:25 #17528 door -MD-
Beantwoord door -MD- in topic DVD Seizoen 3
in engeland is een Pal(regio2) editie van seizoen 3 verschenen. deze bevat echter geen ondertiteling. het zou kunnen dat fame deze versie verkoopt.

• thyssimonis
  • Onderwerp Auteur
24 mei 2008 13:14 #17529 door thyssimonis
Beantwoord door thyssimonis in topic DVD Seizoen 3
Wachte dan maar :( Want wil wel nl ondertiteling.

• awesomemac
24 mei 2008 22:51 #17532 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic DVD Seizoen 3
Klopt, de verkoper van waar ik mijn dvd's altijd haal zei hetzelfde. Dat ze wachten totdat BSG seizoen 3 op de Nederlandse tv is geweest.

Zelf had ik dus er geen geduld voor en heb seizoen 3 al heel lang in huis (via Play.com)

• cjkos
27 aug 2008 21:16 #18043 door cjkos
Beantwoord door cjkos in topic DVD Seizoen 3

Audaces schreef : Seizoen 3 is vorig jaar al in Regio 2 uitgekomen. (En is te bestellen via import sites als play.com )

Wanneer de Nederlandse DVD's worden uitgebracht weet volgens mij niemand, want de datum is al meerdere keren verschoven. (Volgens de geruchten mogen de DVD's van seizoen 3 pas uitkomen als deze afleveringen op de Nederlandse TV zijn uitgezonden. Dat zou dus nog een tijdje kunnen duren.)

Ik heb ook geen idee wat ze bij Fame verkopen, misschien de import versie uit Engeland?

Voor degene die het nog niet weet, de originele Nederlandse DVD (Nederlands ondertiteld en Nederlandse beschrijving) van de week gekocht bij van Leest. 39 euro. En dus te koop.

Moderators: audaces