NIEUWE SITE EN NIEUW FORUM
- mattymat
-
Onderwerp Auteur
Zoals je kunt zien, zijn we overgestapt naar een nieuwe site. Tevens heeft het forum een upgrade gekregen.
We zijn nog bezig met de laatste puntjes op de spreekwoordelijke i's.
Veel plezier met de nieuwe, verfriste look! Wij zijn er in ieder geval blij mee.
Groetjes,
Het SFSeries.nl team
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- nancy40
ik zag in je berichtje dat jullie nog bezig zijn met de updates, want ik mis Doctor Who.
maar mijn complimenten voor de nieuwe frisse nieuwe look.

Een aantal series zijn inderdaad nog niet overgezet naar de nieuwe site en ontbreken dus nog. Deze zullen de komende tijd worden overgezet. Ook wordt het forum nog veranderd. Het is echter allemaal veel werk, daarom lukt het niet om alles in één keer af te krijgen en doen we het in stappen.
- valen
- awesomemac
- Ru_Piraatje
- hansx
Hoe kun je overigens op de verschillende subfora komen, heb op het B5, Farscape en BSG forum geen
toegang.
over het forum: ik ben dat nu net aan het veranderen, dus graag nog even geduld voordat ik erachter ben hoe ik alles moet instellen!

edit: volgens mij zijn alle permissies nu weer goed ingesteld en moet je gewoon kunnen posten op de serie fora.
- Trekscaper
- Ru_Piraatje
=D> =D> =D> =D>

- Dark Angel

het ziet er goed uit!!!
- valen

Vanaf nu is het ook weer mogelijk om prive berichten aan andere gebruikers te sturen. Dit kan via de link in je profiel of via de link linksonder je gebruikersinformatie op het forum.
- Dark Angel

ik merk wel dat.... SF series is dying... omdat bijna niemand SF series bezoekt.
Misschien moeten jullie daar iets aan doen.
Meer met andere sf websites samenwerken of samengaan.
ik kwam hier voor Terra Nova nieuws... ik zag een promo van Terra Nova op (dutch) RTL zenders. Ik weet niet meer welke zender... en ook niet wanneer, daarom ben ik wanhopig... omdat ik geen aflevering wil missen

- Ru_Piraatje
dark angel schreef : geen andere sf nieuws???
ik kwam hier voor Terra Nova nieuws... ik zag een promo van Terra Nova op (dutch) RTL zenders. Ik weet niet meer welke zender... en ook niet wanneer, daarom ben ik wanhopig... omdat ik geen aflevering wil missen
Vanaf vanavond (donderdag) om 20.30 uur op RTL 5. Elke donderdag een dubbele aflevering.
- Dark Angel

weer 2 afleveringen

- mattymat
-
Onderwerp Auteur
We willen de site wel gewoon onine laten, omdat er hoop informatie op staat en omdat het forum nog wel enigszins leeft. Wie weet dat we in de toekomst weer meer tijd gaan krijgen om sfseries.nl nieuw leven in te blazen of dat er een andere oplossing gevonden wordt. In ieder geval bedankt voor jullie interesse en hopelijk ook jullie begrip.
zoals jullie misschien inmiddels al gemerkt hebben, zijn er weer wat updates aan de site toegevoegd.
Er zit dus weer leven in de brouwerij! Ik hoop de komende maanden weer genoeg tijd te hebben voor wekelijkse updates.
- Dark Angel

dat was zo lang geleden...