Firefly

Meer
15 feb 2007 10:39 #91 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Firefly
Maar dat is juist het probleem, de meesten hebben wel vooroordelen en hebben hun oordeel meteen al klaar. :(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Trekscaper
15 feb 2007 13:11 #92 door Trekscaper
Beantwoord door Trekscaper in topic Firefly

Audaces schreef : Maar dat is juist het probleem, de meesten hebben wel vooroordelen en hebben hun oordeel meteen al klaar. :(

Ik ga proberen hun vooroordelen af te schudden door ze Serenity te laten zien :wink:

• awesomemac
16 feb 2007 11:12 #93 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Firefly
ben benieuwd. Heel veel sterkte ermee en laat ons weten hoe ze reageerde erop.

• Trekscaper
04 mrt 2007 12:15 #94 door Trekscaper
Beantwoord door Trekscaper in topic Firefly

awesomemac schreef : ben benieuwd. Heel veel sterkte ermee en laat ons weten hoe ze reageerde erop.

Afgelopen vrijdagavond was de filmavond. Denk dat ik met het verkeerd publiek had gekeken :( Eerste uur vonden ze niks aan Serenity. Merkte wel dat ze aandachtig de actiescenes bekeken, maar zodra het meer op karakter en verhaal inging, waren ze ongeinteresseerd en gingen wat lol maken (daarop heb ik een medestudente die de grootst lolmaker was met popcorn bekogeld :twisted: ) Tweede uur hadden ze wat meer de aandacht erbij en vooral het einde vonden ze wel goed. Maar toen wisten ze niet meer waar het verhaal eigenlijk om draaide :roll:

Meer
04 mrt 2007 14:49 #95 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Firefly
Jammer. :(

• awesomemac
05 mrt 2007 11:22 #96 door awesomemac
sommige mensen zijn gewoon niet te overtuigen,

• Frank
  • Onderwerp Auteur
07 mrt 2007 20:07 #97 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Firefly

Trekscaper schreef : Afgelopen vrijdagavond was de filmavond. Denk dat ik met het verkeerd publiek had gekeken :( Eerste uur vonden ze niks aan Serenity. Merkte wel dat ze aandachtig de actiescenes bekeken, maar zodra het meer op karakter en verhaal inging, waren ze ongeinteresseerd en gingen wat lol maken (daarop heb ik een medestudente die de grootst lolmaker was met popcorn bekogeld :twisted: ) Tweede uur hadden ze wat meer de aandacht erbij en vooral het einde vonden ze wel goed. Maar toen wisten ze niet meer waar het verhaal eigenlijk om draaide :roll:

Persoonlijk vind ik het ook altijd wel erg moeilijk om met films de aandacht de volle tijd erbij te houden.

Dat is waarschijnlijk ook de rede dat ik vrijwel alleen maar series kijk, hoewel het zelfs daarvan de laatste tijd niet eens meer komt :( .

• awesomemac
07 mrt 2007 22:26 #98 door awesomemac
dat is waar, zelf vind ik alleen kijken ook vaak fijner.

Moderators: audaces
Gemaakt door Kunena