Serenity

• The Peacekeeper
  • Onderwerp Auteur
13 nov 2006 11:16 #1 door The Peacekeeper
Serenity werd gestart door The Peacekeeper
Afgelopen weekend voor het eerst Serenity gezien (Firefly heb ik nog nooit gezien), en ik moet zeggen dat ik het een erg leuke film vond. Spannend, met een vleugje humor, het zag er allemaal goed uit, goed acteerwerk en interessante karakters. Moet ik misschien Firefly ook eens als serie gaan kijken. Het deed me eigenlijk een beetje aan Farscape denken, en dat is natuurlijk altijd positief!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Meer
13 nov 2006 21:42 #2 door audaces
Beantwoord door audaces in topic Serenity
Ik moet de film nog steeds een keer kijken/kopen. Ik heb ooit alleen de eerste 15 minuten online gezien en dat smaakte zeker naar meer. De serie zelf heeft mij helaas nooit zo geboeid, maar ik denk dat ik film wel leuk ga vinden.

• Kobal
13 nov 2006 21:47 #3 door Kobal
Beantwoord door Kobal in topic Serenity
Leuke film, heb hem bij ooit gezien bij vriendin, heb hem zelf niet. is een hele leuke film vind ik zelf.

• awesomemac
13 nov 2006 22:17 #4 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Serenity
de film al een lange tijd op dvd in bezit samen met de Firefly serie. En zoals Peacekeeper zegt, er zit zeker een vleugje Farscape gevoel aan de serie. Serieus, humor, spanning, allemaal in 1 mix.

Serenity was een mooie en goeie afsluiter van de serie, welke nog vele seizoenen door had mogen gaan van mij.

• Trekscaper
14 nov 2006 17:09 #5 door Trekscaper
Beantwoord door Trekscaper in topic Serenity
Serenity rocked!!!!!! 8)

Serenity bevatte goede humor, actie, drama en mooie muziek. Zeker een goede afsluiting (hopenlijk niet) van Firefly. Ik vond Firefly ook geniaal overigens.

Leuk weetje, Nathan Fillion, speelde in de nieuwste aflevering van LOST, 3x06 een gastrol. Als de getrouwde man van Kate in de vorm van een Flashback.

• awesomemac
14 nov 2006 21:41 #6 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Serenity
klopt, zag ik ook. Was wel ff wennen toen hij daar opeens stond.

• Frank
19 nov 2006 12:07 #7 door Frank
Beantwoord door Frank in topic Serenity

The Peacekeeper schreef : Afgelopen weekend voor het eerst Serenity gezien (Firefly heb ik nog nooit gezien), en ik moet zeggen dat ik het een erg leuke film vond. Spannend, met een vleugje humor, het zag er allemaal goed uit, goed acteerwerk en interessante karakters. Moet ik misschien Firefly ook eens als serie gaan kijken. Het deed me eigenlijk een beetje aan Farscape denken, en dat is natuurlijk altijd positief!

Firefly is een leuke serie 8) .

Moderators: audaces
Gemaakt door Kunena