Serenity vervolg blijft een mogelijkheid

• ayashoka
  • Onderwerp Auteur
08 okt 2006 18:02 #1 door ayashoka
Serenity vervolg blijft een mogelijkheid werd gestart door ayashoka

Serenity vervolg blijft een mogelijkheid
Afgelopen vrijdag waren er geruchten op internet dat Josh Whedon afzag van een vervolg op de film Serenity (de afsluiting van de serie Firefly ). Dit blijkt dus niet het geval te zijn.

Het misverstand onstond toen IGN.com afgelopen vrijdag een blogpost van Whedon's website verkeerd intrepeteerde. Whedon had namelijk laten weten dat er nu niet aan een Serenity deel 2 gewerkt werd, ook niet in het geheim.

Whedon reageerde na de berichten prompt op zijn eigen website dat dit een vergissing was. "Ik ben nog geen 5 minuten weg of het hele internet draait door". Whedon vulde aan dat hij zelf niets zal ondernemen om een vervolg te maken. Pas als een studio hem met een concreet voorstel benaderd, zou hij de stap willen nemen. Zijn reactie is hier te lezen is .

In zijn post vermeld hij ook dat de stopzetting van Firefly (niet verwonderlijk) een enorme teleurstelling voor hem was. Zelfs Serenity hielp daar weinig aan. Het is dus zeker begrijpelijk te noemen hij zelf niets meer onderneemt om een vervolg te maken.

Bron:
Slashdot
Whedonesque.com

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

• Trekscaper
08 okt 2006 18:33 #2 door Trekscaper
Beantwoord door Trekscaper in topic Serenity vervolg blijft een mogelijkheid
Gelukkig, las idd tot mijn grote teleurstelling op sites dat een Serenity vervolg zou uitblijven. Ik wil heel graag een Serenity vervolg zien, of beter dat ze de Firefly serie voortzetten.

• awesomemac
08 okt 2006 18:55 #3 door awesomemac
Beantwoord door awesomemac in topic Serenity vervolg blijft een mogelijkheid
ja ik las het ook al dat het overdreven werd neergezet en dat er geen sprake van zou zijn, helaas.

Moderators: audaces
Gemaakt door Kunena