Forum (archief, 2002-2016)

Welkom

Meer weten over dit forum? Kijk dan op onze FAQ pagina: Wat is er met het forum gebeurd?

V the second generation serie (op zoek)

Meer
21 dec 2015 12:54 #1 door decor29
decor29 heeft een nieuw onderwerp gemaakt: V the second generation serie (op zoek)
Hallo Sf-ers,

Ik ben al een tijd opzoek naar V the second generation. serie deel 1 en deel 2. Niet op blueray maar meer online kijken zoals videoland of Netflex. Zover heb ik alleen iets gevonden Amazon channel maar dat zie ik niet zo zitten ivm creditcard enzo. Ik ben dus meer opzoek naar een Online dienst liefst in NL. Alvast bedankt.

Gelieve Inloggen om te deelnemen aan het gesprek.

Meer
21 dec 2015 17:09 - 21 dec 2015 17:10 #2 door audaces
audaces antwoordt op het onderwerp: V the second generation serie (op zoek)
Welkom!

V: The Second Generation is alleen een boek, dus waarschijnlijk bedoel je één van de tv-series? (The Original Miniseries, The Final Battle, de tv-serie of de remake?)

Ik ken eerlijk gezegd geen Nederlandse diensten die deze series op dit moment online aanbieden. Dan blijft over of toch Amazon, of toch de dvds kopen of ergens een illegale streaming site opzoeken.

(Over Amazon: je kunt ook een prepaid credit card aanschaffen bij bijvoorbeeld Bruna. Die kan vervolgens gewoon online worden gebruikt als je zelf geen credit card hebt. Het risico is met zo'n prepaid credit card ook veel kleiner.)

Meer
21 dec 2015 19:43 #3 door decor29
decor29 antwoordt op het onderwerp: V the second generation serie (op zoek)
Hallo,

bedankt voor je reactie. Het is de nieuwe V van 2009 van ABC dus niet de oude series. Dacht juist dat die op het boek is gebasseerd. Ik had gehoopt dat die ergens online te zien zou zijn zoals (online dienst) Een virtuele creditcard is inderdaad ook een optie werkt goed kan zeggen. Wellicht toch Amazon online. Nogmaals bedankt.

Meer
22 dec 2015 10:44 - 22 dec 2015 10:45 #4 door audaces
audaces antwoordt op het onderwerp: V the second generation serie (op zoek)
Nee, de remake en het boek hebben niets met elkaar te maken. ABC heeft een eigen remake gemaakt, achter de rug van de bedenker van de originele serie om.

SFseries.nl schreef : In 2006 maakte Kenneth Johnson (bedenker van de originele serie) bekend dat hij plannen had voor een nieuwe miniserie. De scripts hiervoor verwerkte hij tot een boek genaamd V: The Second Generation (2008), dat zich 20 jaar na de serie afspeelt. In het verhaal staan nieuwe personages in het middelpunt.

In 2009 werd er in de V.S. echter een remake van de originele V uitgezonden door de zender ABC. Deze remake werd gemaakt zonder de medewerking van Johnson, wiens eigen plannen hierdoor in de prullenbak terecht kwamen.

Moderators: audaces